  • 1. Data: 2012-08-01 21:18:27
    Temat: Sync - zbliżak naklejka - kto ma?
    Od: " " <b...@g...pl>

    Sync - zbliżak naklejka - kto ma?

    Jak Wam się spisuje?

  • 2. Data: 2012-08-01 21:21:50
    Temat: Re: Sync - zbliżak naklejka - kto ma?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <b...@g...pl> writes:

    > Sync - zbliżak naklejka - kto ma?
    Ja.

    > Jak Wam się spisuje?
    Kijowo. Dziś chciałem zapłacić pierwszy raz i ni hu-hu.
    KJ

    He hadn't a single redeeming vice.
    -- Oscar Wilde

  • 3. Data: 2012-08-01 21:30:09
    Od: " " <b...@g...pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):
    ..
    Pytania:
    - Czy jakoś aktywuje się taką nalepkę?
    - Można zastrzec "dużą" kartę i korzystać tylko ze zbliżaka?

  • 4. Data: 2012-08-01 22:09:29
    Od: " dym80" <d...@g...pl>

    > Kijowo. Dziś chciałem zapłacić pierwszy raz i ni hu-hu.
    > KJ

    A nie jest przypadkiem tak, że w tej technologii pierwsze użycie trzeba
    zatwierdzić pin-em?
    Przynajmniej tak mnie poinformowała Pani przy kasie kiedy pierwszy raz używałem
    polbankowego bezstykowca.

  • 5. Data: 2012-08-01 22:16:48
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-08-01 22:09, dym80 pisze:

    > A nie jest przypadkiem tak, że w tej technologii pierwsze użycie trzeba
    > zatwierdzić pin-em?

    Z tego co wiem to tak, ale jeszcze nie miałem okazji testować ichniej
    naklejki.

  • 6. Data: 2012-08-01 22:29:54
    Od: luc <b...@g...net>

    On 1 Sie, 22:09, " dym80" <d...@g...pl> wrote:
    > k...@p...onet.pl (Kamil Jo ca) napisa (a):

    > A nie jest przypadkiem tak, e w tej technologii pierwsze u ycie trzeba
    > zatwierdzi pin-em?
    > Przynajmniej tak mnie poinformowa a Pani przy kasie kiedy pierwszy raz u ywa em
    > polbankowego bezstykowca.

    Do polbankowej naklejki (KK PolbankEra) nie ma pinu. Dlatego też
    więcej niż 50 pln jednorazowo nie zapłacisz...

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2012-08-02 08:57:32
    Od: " m" <o...@g...pl>

    <b...@g...pl> napisał(a):

    > Sync - zbliżak naklejka - kto ma?
    >
    > Jak Wam się spisuje?

    Brałem tylko zbliżaka. PIN ustanowiony on-line. Pierwsza transakcja bez PIN.
    Noszę w telefonie pomiędzy baterią a tylną klapką. Jak do tej pory żadnych
    problemów.

  • 8. Data: 2012-08-02 09:18:19
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-08-02 08:57, m pisze:

    > Brałem tylko zbliżaka. PIN ustanowiony on-line. Pierwsza transakcja bez PIN.
    > Noszę w telefonie pomiędzy baterią a tylną klapką. Jak do tej pory żadnych
    > problemów.

    Potwierdzam niestety dla karty zmieniłem telefon i już się nie mieści
    ale żadnych problemów

    gregor

  • 9. Data: 2012-08-02 10:23:16
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Potwierdzam niestety dla karty zmieniłem telefon i już się nie mieści ale
    > żadnych problemów

    A mozesz powiedziec jakie wymiary ma ta naklejka (bok1 x bok2 x grubosc)?
    Mozna zamowic i karte i nalepke i obie beda darmowe?

  • 10. Data: 2012-08-02 12:34:42

    Q <n...@s...org> napisał(a):

    > A mozesz powiedziec jakie wymiary ma ta naklejka (bok1 x bok2 x grubosc)?
    > Mozna zamowic i karte i nalepke i obie beda darmowe?

    Według TOiP obie są za 0zł. Jak zmienią TOiP to się zastrzeże i tyle :)