  • 1. Data: 2012-08-01 13:36:21
    Temat: Co się dziś dzieje z przelewami!!!
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    wysłałem kilkanaście przelewów wczoraj przed północą z różnych i do róznych
    banków - żaden jeszcze nie dotarł.

    Wysłałem z następujących kierunków:

    1) Kredyt Bank - Citibank
    2) Millenium - Getinonline
    3) Openonline - Getinonline

    Żaden jeszcze nie dotarł, pracownicy też się skarżą że pensji na kontach brak
    - zawsze były przed południem

    Co się dzieje jakieś przeciążenie czy co?

  • 2. Data: 2012-08-01 14:02:10
    Temat: Re: Co się dziś dzieje z przelewami!!!
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

> [...]
    > kontach brak - zawsze były przed południem
    >
    > Co się dzieje jakieś przeciążenie czy co?

    Optima -> Millennium dotarł, 45 minut później niż zwykle
    Inteligo -> BPH dotarł, 90 minut później niż zwykle
    KB -> BPH ... nie dotarł do tej pory

  • 3. Data: 2012-08-01 14:06:16
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

    > Optima -> Millennium dotarł, 45 minut później niż zwykle
    > Inteligo -> BPH dotarł, 90 minut później niż zwykle
    > KB -> BPH ... nie dotarł do tej pory

    Potwierdzam, że są jakieś dziwne opóźnienia.
    Już wczoraj przlew z optimy był nie dość, że następną sesją niż powienie to
    jeszcze czas księgowania drugiej też był o ponad godzinę późniejszy.
    Dziś przelewy do ING i Mille też były księgowane sporo później niż zwykle.

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 4. Data: 2012-08-01 14:24:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl> writes:

    >>> 1) Kredyt Bank - Citibank
    >>> 2) Millenium - Getinonline

> [...]
    > jeszcze czas księgowania drugiej też był o ponad godzinę późniejszy.
    > Dziś przelewy do ING i Mille też były księgowane sporo później niż zwykle.

    Znowu się systemy powykładały przez sekundę przestępną?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 5. Data: 2012-08-01 15:36:23
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 1 Aug 2012 14:06:16 +0200, Bartnick napisał(a):

    Powszechna zrzuta społeczna na klientów Amber Gold :-)

    --
    Franc

  • 6. Data: 2012-08-01 19:10:41
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 1 Aug 2012 11:36:21 +0000 (UTC), Józef Gołaś napisał(a):

    > wysłałem kilkanaście przelewów wczoraj przed północą z różnych i do róznych
    > banków - żaden jeszcze nie dotarł.

    Wysłałem rano kilka przelewów z mBanku do różnych banków, a z nich do
    następnych - wszystko podochodziło.

    AK