  • 1. Data: 2002-09-15 17:31:46
    Temat: AmEx - autoryzacja
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Ktos ostatnio pisal o autoryzacji na PKP ale nie moge udalo mi sie trafic na
    tego posta ;-)

    Dzis mialem podobna sytuacje - dworzec PKP w Krakowie - kwota ok 18 PLN
    autoryzowana - trwalo to ok 2 min po czym pani wziela karte i wklepala do
    POSa 6 pierwszych cyfr z numeru karty. Kod autoryzacji wydrukowany na slipie
    to wlasnie te 6 cyfr.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-09-15 22:26:13
    Temat: Re: AmEx - autoryzacja
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> writes:

> [...]
    > POSa 6 pierwszych cyfr z numeru karty. Kod autoryzacji wydrukowany na slipie

    Nie mogla po prostu wpisac 123456 albo 666666?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2002-09-16 06:08:00
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Mi kilka tygodni temu w ogóle się nie udało AmExem na dw. Wschodnim w
    Wa-wie, a w sobotę na Wschodnim żadnych kart nie przyjmowali.

  • 4. Data: 2002-09-16 14:02:39
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Nie mogla po prostu wpisac 123456 albo 666666?

    Mysle ze nie mialo zaczenia co wpisze, ale ne widzialem komunikatu
    wyswietlonego w POSie bo byl zle ustawiony do podgladania ;-)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-09-16 15:16:08
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    może chodzilo poprostu o sprawdzenie numeu karty z informacja zawarta na
    pasku?

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa [http://ja-na-pyrypy.prv.pl]

    Uśmiech, spokój, równowaga psychiczna podstawą leczenia!

  • 6. Data: 2002-09-16 20:47:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Metaxa" <m...@s...pl> writes:

    > może chodzilo poprostu o sprawdzenie numeu karty z informacja zawarta na
    > pasku?

    Eee tam, chodzilo o wpisanie kodu autoryzacji, ktory normalnie uzyskuje
    sie dzwoniac telefonem do centrum autoryzacyjnego i podajac (wystukujac
    na klawiaturze) takie informacje jak dane karty, swoje dane, oraz kwote
    transakcji. Wtedy terminal zapisuje sobie taka transakcje podobnie jak
    w przypadku, gdy autoryzacja byla elektroniczna.
    Ale widac tu im niespecjalnie zalezalo na autoryzacji, tylko nie wiem
    po co sie tak meczyc i przepisywac prawdziwe cyferki z karty.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2002-09-17 07:58:52
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 16 Sep 2002 17:16:08 +0200, "Metaxa" <m...@s...pl> wrote:

    >może chodzilo poprostu o sprawdzenie numeu karty z informacja zawarta na
    >pasku?

    W tym celu to sie stosuje wklepywanie ostatnich cyferek numeru, nie
    pierwszych.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-09-17 08:03:26
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > Ale widac tu im niespecjalnie zalezalo na autoryzacji, tylko nie wiem
    > po co sie tak meczyc i przepisywac prawdziwe cyferki z karty.

    Hmmm, wlasnie sam nie wiem - autryzacji na 100% nie dostalem, ze 2 min
    odstalem sie pod kasa i wtedy pani wstukala cyferki.

    Jak to dziala w AmExach? przeciez w normalnych warunkach przy VIsie czy MC
    nie dostalbym po prostu autoryzacji.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-09-17 11:59:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> writes:

    > Jak to dziala w AmExach? przeciez w normalnych warunkach przy VIsie czy MC
    > nie dostalbym po prostu autoryzacji.

    To jest taka autoryzacja na odpowiedzialnosc kasjera :-)
    Dziala jednakowo dla wszystkich kart.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 10. Data: 2002-09-17 19:56:20
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości

    > dokladnie tak to bylo moze jeszcze w kasa przejsciu przy 5 peronie?

    Dokladnie w tej ;-)

    --
    JaKi