  • Data: 2019-01-06 22:00:19
    Temat: Re: Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-06 o 21:33, mmk pisze:

    > Rewolwer = Revolut (https://www.revolut.com/pl-PL/).

    Ooo!
    Co to Revolut, to ja dobrze wiem, nie miałem pojęcia, że ktoś normalny
    może pisać coś innego zamiast normalnej nazwy.
    Nigdy nie wpadłbym na pomysł, żeby jakieś gimbazowe odzywki tutaj stosować.
    A skąd tutaj jakieś gimbusy?
    Wydawało mi się, że gimbaza tutaj nie powinna zaglądać.
    Że tylko w swoim towarzystwie swoich ksywek używają, bo z niewiadomych
    przyczyn uważają, że wysłowić się poprawnie to hańba...
    Jak widać, dojrzałość niekoniecznie przychodzi z wiekiem. :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/