  • Data: 2005-09-12 20:15:52
    Temat: Re: Allekarta - raz jeszcze - wątpliwości
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-09-12 21:51- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Szymon, gdy pisał(a):

    > To nie wewnętrzne przekonanie, ale obserwacja rynku usług bankowych od wielu
    > lat. Analiza jeśli wolisz. Argumenty? Spójrz ile płaskich kart kredytowych
    > było kilka lat temu, a ile jest teraz,

    No właśnie: ile jest *płaskich kart kredytowych*?
    A ile jest *płaskich kart kredytowych* w systemie MasterCard?

    > spróbuj wymienić kilka argumentów, które potwierdzałyby przewagę karty
    > kredytowych wypukłych nad KK płaskimi (tylko proszę, nie żelazka, które mało
    > kto widział z kilku mln użytkowników kart).

    Wcale nie twierdziłem, że karty wypukłe mają jakieś specjalne zalety,
    chociaż faktycznie czasami, dla lenistwa, lubię wypożyczyć za granicą
    samochód... ;-)

    > Karty płaskie często małą limit porównywalny do wypukłych - wyjątek stanowią
    > złote, ale one siłą rzeczy nie są przeznaczone dla przeciętnego klienta.

    Co nie zaprzecza ich istnieniu i szerokiemu rozpowszechnieniu. Gdybyś
    napisał, że nie chodzi Ci o złote, platynowe, Amexy etc., to bym się
    zgodził może...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****