  • Data: 2005-09-13 05:22:47
    Temat: Re: Allekarta - raz jeszcze - wątpliwości
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:dg4upt$l35$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 2005-09-12 23:44- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Szymon, gdy pisał(a):
    > Ale dopuszczasz, że takowi istnieją i co więcej, że są grupą na tyle
    > znaczącą (zarówno liczbowo jak i finansowo), że zorientowane na zysk
    > banki powinny ich dostrzegać?

    Naturalnie.. rozważania wzięły się jednak z oferty Allekarty. Trochę
    zdziwiło, że nie kredytowa, a jeszcze bardziej, że VC płaska. Niemniej
    reklamy podawane są w taki sposób, iż sugerują, że produkt ma być adresowany
    do mas. Stąd siłą rzeczy moje uwagi dotyczyły masowych odbiorców.

    > Tak naprawdę, to wiele z tych kart można wynegocjować za darmo (czasy
    > takie). A problemem dla Kowalskiego (wybaczcie mi, o zamożni Kowalscy!)
    > jest raczej spełnienie kryteriów wymaganych dla otrzymania takich kart.

    Myślisz? KK można dostać od 500zł dochodów, często na podstawie wpływów
    (niekoniecznie z etatu), pod zastaw lokaty podobno niektóre banki oferują...
    Ja uważam, że otrzymanie KK to żaden problem (mówimy o zwykłych, a nie
    goldach), większym jest raczej ich utrzymanie.

    > W istocie nie ma między nami sporu, być może jednak znamy inne zestawy
    > Kowalskich.

    Naturalnie, że to nie spór. Po prostu sobie dewagujemy. Zastanawiam się czy
    nie zrezygnować z KK na rzecz Allekarty na przykład...