    From: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Allekarta - raz jeszcze - wątpliwości
    Date: Sun, 11 Sep 2005 10:57:07 +0200

    Użytkownik "Krzysztof Lerski" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2005.09.11.08.47.22.33603@wp.pl...
    > dobre pytanie. na pewno jest wystawiana na 4 lata?

    Można podejrzeć na allegro jak będzie wyglądała Twoja karta przy składaniu
    wniosku - data wskazuje, że jest ważna do 09/09.

    > gdy pytałem się o to w paybacku odpowiedzieli, ze brana pod uwagę jest
    > suma transakcji w danym miesiącu.

    Ja też zapytałem... Ale jeszcze nie odpowiedzieli. Rozumiem, że wariant 5
    pkt zatem w tym przykładzie. Dobre i to...
    Nawiasem mówiąc - zarówno w payback i allegro nie ma pomocy specjalnie dla
    użytkowników allekarty - czyżby zrzucali to na bzwbk? Cały czas mam
    wrażenie, że Allegro, Payback i BZ WBK stworzyli coś, co czego nie bardzo
    mają ochotę się przyznać...