    From: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: AlleKarta frenzy - podsumowanie?
    Date: Tue, 20 Sep 2005 20:33:06 +0200

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 19:52:33 +0200, Szymon napisal/a:

    > Nie nastawiaj się na przelewy - za token zaplacisz 80zł, możesz
    > otrzymywać sms-kody, ale takowe zabezpieczenie może być dla niektórych
    > mało wystarczające.
    IMHO lepsze od list haseł jednorazowych (a BZWBK uważa, ze lepsze nawet
    od tokena??? bo są większe limity na max. kwotę przelewu chyba)
    no ale to tylko moje zdanie, było tu już ciągle o tym:)
    natomiast bezpłatnych jest 5 smskodów więc mozna powiedziec, ze
    powyżej tej liczby przelewy kosztują 70gr.

    --
    Krzysztof Lerski