    Date: Tue, 20 Sep 2005 20:17:27 +0200
    From: trainer <t...@p...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: AlleKarta frenzy - podsumowanie?

    Szymon wrote:

    > Pierwsze dwa lata za darmo. Każde kolejne posiadania Allekarty to 25zł/2
    > lata.

    czyli docelowo drożej od Inteligo ....

    > Dobrze byłoby przyzwyczaić się do płatności kartą, a nie biegania do
    > bankomatu. Z wielu powodów tak jest bezpieczniej.

    płacę kartą ile wlezie, ale jakiś napój na mieście, kebab, krzyżówki na
    dworcu trudno kupić kartą więc każdy musi mieć nie tylko KK ale i KD

    > Zakładam, że masz obroty na KK 2000zł (zwykle limit 1000-10000zł,
    > więc raczej moje założenie nie jest nazbyt wygórowane)... W tym momencie
    > rocznie masz 24 tys, co daje Ci 1920pkt payback, a to z kolei jest warte ok.
    > 77zł. w nagrodach Payback. Całkiem sporo. Inteligo nie da Ci ani grosza. KK
    > przy obecnych stopach procentowych też niewiele.

    KK mam oczywiscie za darmo;
    Wydatki 2000 to może i mam w czasie remontu, zakupu AGD itp. ale na
    codzień wychodzi raczej mniej, tym bardziej że i żona ma kartę.
    Przeliczasz wydatki na punkty zakładając 100% efektywność (że każdy
    wydatek jest wielokrotnością 12,50zł, a podejrzewam, że % efektywności
    będzie mniejszy, rzędu 80%) ale niech ci będzie - za 24 tys. wydane
    kartą kredytową, to ja mam 2400 punktów profit + 600 puntków w ciągu
    roku za staż - daje to 3 doładowania po 50zł i jeszcze na kubek zostaje
    a nie jakieś marne 77zł.
    plus jeszcze zgarniam odsetki z tych 24000 na 54dni na SFI zamiast na
    debetowym nieoprocentowanym koncie BZWBK

    pozdro
    trainer