    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: AlleKarta frenzy - podsumowanie?
    Date: Tue, 20 Sep 2005 18:49:24 +0200
    Sender: m...@o...pl@nat-dom.aster.pl

    trainer napisał(a):

    > 1. Cena - konto i karta są za darmo, lepiej niż Inteligo gdzie trzeba
    > trzymać 100+ ZŁ i jeszcze płacić 0,99zł/mies za kartę - plus dla BZWBK

    W 3 miesiace ma byc obrot 500zl + kazdy nastepny rok jest platny. Juz
    nie tak rozowo ?

    > 3. Dostępność bankomatów - tu wygrywa Inteligo ale BZ też ma ich sporo,
    > szczególnie np. dla Poznaniaków czy Wrocławian to pewnie jest
    > porównywalne - odnotowuję plus dla Int, ale ja mam e-pakiet więc nie
    > jestem na to wrażliwy

    Ale jak sie wyjezdza w nieznane okolice to szukanie bankomatu bz wbk lub
    euronetu moze byc trudne, a pko bp jest zawsze w srodku miasta, albo
    nawet zabitej dechami wioski. To jest OGROMNA zaleta Inteligo.

    > Z tego mi wychodzi, że jako darmową ciekawostkę można brać, ale jako
    > konto dodatkowe nie przebija znacznie oferty inteligo - co o tym sądzicie?

    Dla mnie to niewypal, ktorym nie warto sobie zawracac glowy. Jezeli ktos
    nie ma zadnej karty, to owszem moze brac. Ale jak ktos juz ma cos
    innego to nie ma sobie co zawracac glowy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos