  • Data: 2007-11-29 21:01:42
    Temat: Re: AlleKarta Kredytowa - 250pln gratis
    Od: "Aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ile minelo, zanim bank zadzwonil po pierwszym telefonicznym
    > potwierdzeniu przyjecia zamowienia internetowego karty?
    > Czy tez juz sie nie odezwali i dopiero poczta przyszla karta?

    26-10 zlozenie wniosku
    08-11 weryfikacja telefoniczna, pozytywna decyzja kredytowa, nie potrzeba
    zaswiadczenie bo limit do 5tys, w banku danych nie maja i mam czekac 2
    tygodnie na PIN, pomimo tego ze mowiono mi ze mam sie udac do banku i
    podpisac oswiadczenie
    26-11 druga wizyta w banku, moich danych nie maja, nie wiedza o jaka karte
    chodzi
    27-11 telefon z banku "pani dane sie znalazly', prosze dostarczyc
    zaswiadczenie [!!!]

    i podziekowalam za takie partactwo...