  • Data: 2007-11-30 07:09:23
    Temat: Re: AlleKarta Kredytowa - 250pln gratis
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lis, 07:22, "Aga" <a...@o...pl> wrote:

    > Po otrzymaniu decyzji pozytywnej, ktora nastapila 5 minut po rozmowie
    > telefonicznej. Do banku nalezy sie udac, zeby podpisac oswiadczenie
    > [rzekomo] inaczej karta nie trafi do produkcji.
    > Ale ja juz im i tak nie wierze bo z kim rozmawialam to inna byla wersja.

    No coz.
    U mnie inaczej - werufikacja telefoniczna, informacja o przekazaniu
    wniosku do kontroli BIK-owej wraz zapowiedzia, ze nastepny telefon
    bedzie od pracownikow oddzialu, gdzie zglosilem chec odbioru karty.
    karta juz widoczna w systemie konputerowym (mam konto24.pl), tak wiec
    wnioskuje, ze decyzja pozytywna i w przyszlym tygodniu odezwie sie
    bank.
    Ciekawe, czy bedzie szopka z zaswiadczeniem o zarobkach (jakby
    zapowiedzieli, to moglbym wziasc), czy tylko podpisanie umowy i odbior
    karty?