  • Data: 2018-03-23 10:41:57
    Temat: Re: Alior - zmiany. 213 stron maczkiem, k...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    >Od 1 czerwca zmiany w Aliorze. Przysłali mi 11 regulaminów i
    >cenników. Łącznie 213 stron maczkiem. Banksterów pop...
    >Jakby nie można było przysłać tylko samych zmian.

    Porownaj stare i nowe. Moze sie nie da - w sensie "zmienilismy
    numeracje".

    A moze wolisz jak w ustawach ?
    "w art 5 ust. 3 pkt 7 slowo "i" zastepuje sie slowem "lub"

    Chciales same zmiany, to masz :-)

    >62 lata na czytanie ustaw tylko z 2017 roku i ile lat na czytanie
    >regulaminów od oszustów i innych złodziei?

    Wymow konto i uzasadnij, ze za duzo czytania :-)

    Tylko czy gdzie indziej bedzie lepiej ?

    No, jeszcze mozesz sie do UOKiKu poskarzyc, przeanalizuje prezes 213
    stron, to moze sam dojdzie do wniosku, ze za duzo :-)

    J.