  • 1. Data: 2018-03-22 15:39:47
    Temat: Alior - zmiany. 213 stron maczkiem, k...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Od 1 czerwca zmiany w Aliorze. Przysłali mi 11 regulaminów i
    cenników. Łącznie 213 stron maczkiem. Banksterów pop...
    Jakby nie można było przysłać tylko samych zmian.

    62 lata na czytanie ustaw tylko z 2017 roku i ile lat na czytanie
    regulaminów od oszustów i innych złodziei?

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 2. Data: 2018-03-22 17:04:49
    Temat: Re: Alior - zmiany. 213 stron maczkiem, k...
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-03-22 o 15:39, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > Od 1 czerwca zmiany w Aliorze. Przysłali mi 11 regulaminów i cenników.
    > Łącznie 213 stron maczkiem. Banksterów pop...
    > Jakby nie można było przysłać tylko samych zmian.

    Wyluzuj, bo ci żyłka pęknie :P
    A teraz weź głęboki oddech i spokojnie przeczytaj treść maila (nie
    musisz czytać załączników). Tam masz wszystko wytłumaczone co się zmienia.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2018-03-22 17:36:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Heh, jak zobaczyłem topic to myślałem, że wykaz zmian ma 213 stron.
    To by było niezłe. Kiedyś był taki rok czy dwa w mBanku, że nie było tygodnia bez
    jakiejś zmiany regulaminu, tak po troszku robili - więc tu sądziłem, że alior poszedł
    na całość.
    Potem pomyślałem, że wprowadzili tyle zmian, że ich wykaz miałby więcej niż te
    sumaryczne 213 stron pełnych dokumentów, więc po prostu wysłali nowe wersje.
    Ale prawda jak zwykle - zmian mało, a że załączniki się łatwo wysyła, to "czemu nie"
    - tak to dać chamstwu technologię...

  • 4. Data: 2018-03-22 19:00:41
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Heh, jak zobaczyłem topic to myślałem, że wykaz zmian ma 213 stron.

    Nie myślałeś całkiem tak bardzo źle. Wykaz zmian w PDF ma 93 strony.
    Tyle to ja jeszcze Q...wa nie widziałem

  • 5. Data: 2018-03-22 19:03:31
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Od 1 czerwca zmiany w Aliorze. Przysłali mi 11 regulaminów i cenników.
    > Łącznie 213 stron maczkiem. Banksterów pop...
    > Jakby nie można było przysłać tylko samych zmian.

    Jest wśród załączników także PDF z wykazem zmian. Ma tylko :) 93 strony.
    Rzeczywiście ich popi....liło.

  • 6. Data: 2018-03-22 20:57:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-03-22 o 19:03, wiatrak pisze:

    > Jest wśród załączników także PDF z wykazem zmian. Ma tylko :) 93 strony.
    > Rzeczywiście ich popi....liło.

    Zmian dotykających poszczególnych klientów jest pewnie z 1/10 tego.
    Ale zebrali wszystkie zmiany dla wszystkich produktów w jeden dokument
    to im tyle wyszło.
    Mnie, np., dotyczyły tylko 2 pdfy z tego spamu :)

    --
    Pete

  • 7. Data: 2018-03-23 08:52:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 marca 2018 15:40:12 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Od 1 czerwca zmiany w Aliorze. Przysłali mi 11 regulaminów i
    > cenników. Łącznie 213 stron maczkiem. Banksterów pop...
    Siła Tobie kazali umowę z nimi podpisać?

    > 62 lata na czytanie ustaw tylko z 2017 roku i ile lat na czytanie
    > regulaminów od oszustów i innych złodziei?

    Dlaczego współpracujesz z "oszustami i złodziejami"?

  • 8. Data: 2018-03-23 10:41:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    >Od 1 czerwca zmiany w Aliorze. Przysłali mi 11 regulaminów i
    >cenników. Łącznie 213 stron maczkiem. Banksterów pop...
    >Jakby nie można było przysłać tylko samych zmian.

    Porownaj stare i nowe. Moze sie nie da - w sensie "zmienilismy
    numeracje".

    A moze wolisz jak w ustawach ?
    "w art 5 ust. 3 pkt 7 slowo "i" zastepuje sie slowem "lub"

    Chciales same zmiany, to masz :-)

    >62 lata na czytanie ustaw tylko z 2017 roku i ile lat na czytanie
    >regulaminów od oszustów i innych złodziei?

    Wymow konto i uzasadnij, ze za duzo czytania :-)

    Tylko czy gdzie indziej bedzie lepiej ?

    No, jeszcze mozesz sie do UOKiKu poskarzyc, przeanalizuje prezes 213
    stron, to moze sam dojdzie do wniosku, ze za duzo :-)

    J.