eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior zaczyna ostro pogrywać! › Re: Alior zaczyna ostro pogrywać!
  • Data: 2016-02-10 22:28:04
    Temat: Re: Alior zaczyna ostro pogrywać!
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chris94 napisał(a) w wiadomości: <56b3d514$0$22822$65785112@news.neostrada.pl>...
    >[...]
    >Jeszcze ciekawiej było ze mną. Ponieważ ja nie mam konta w Aliorze, więc
    >na stronie
    >https://wnioski.aliorbank.pl/deposit-application/cm
    s/?partnerID=POR_R_LOK?applicationID=v4
    >kliknąłem prawy przycisk "Wybierz" i wypełniłem formularz wniosku.
    >Dzisiaj pierwszą sesją KIR wysłałem z mBanku przelew na podany przez
    >Aliora numer rachunku lokaty. Przez cały dzień z Aliora nie było żadnego
    >potwierdzenia, dopiero ok. godz. 19-tej przyszedł email treści:
    >
    >"Informujemy, że środki przekazane do Alior Banku celem założenia lokaty
    >zostały zwrócone na Twoje konto w innym banku. Powodem zwrotu środków
    >jest niezgodność danych podanych na wniosku z danymi nadawcy przelewu
    >lub z danymi wskazanymi w tytule operacji."

    >[...]
    >Zadzwoniłem na infolinię, pani na infolinii chyba już wcześniej znała
    >problem, bo gdy zapewniłem ją że dane były identyczne, to od razu
    >stwierdziła, że być może w adresie była różnica spacji lub slasha i
    >zapewne dlatego system odrzucił te dane jako niezgodne, ale ona nie jest
    >w stanie powiedzieć mi na czym ta różnica polega, gdyż nie ma dostępu do
    >tych informacji.
    >Nie mając innego wyjścia zacząłem analizować mój przelew pod tym kątem.
    >Odkryłem, że mBank podając adres nadawcy przelewu, nie daje spacji
    >pomiędzy skrótem "ul." a nazwą ulicy, podczas gdy ja we wniosku tę
    >spację dałem.
    >Co więcej ja numer domu i mieszkania we wniosku zapisałem w postaci
    >"7/8", a mBank w przelewie podał go w postaci "7 m.8" (zwracam uwagę na
    >brak spacji po kropce).

    Już przerabiane, pierwszy post mój.
    http://www.finanse.egospodarka.pl/grupy/procedury-Me
    ritum,t,380675,8.html#1605822
    Alior przejął Meritum, konsekwentnie...

    Ciekawe co by było, gdyby bank jak niegdyś Lukas w ogóle nie doklejał
    adresu nadawcy (bo i po co?)?

    Z telfonem miałem ubaw z FM bankiem bo obsługę lokat zakładanych
    internetowo wyrugowali z oddziałów. Jeżli ktoś nie ma tam konta
    zostaje telefon.
    W ramach identyfikacji pytali o nr telefonu podany przy
    zakładaniu lokaty. Skąd mogę wiedzieć jaki nr podałem ze 2 lata
    wcześniej? Nazwiska panieńskiego matki nie zmienię ale numer
    się np. "wyekspirował". Wcześniej lokatę przedłużałem w oddziale,
    chceili dowód, nie nr telefonu.
    W ten sposób nie istniejący nr tel. (chyba, że operator komuś
    innemu go przydzielił) stał się na pewien czas składnikiem "hasła"
    dostępowego.
    Zapytałem jak ew. go zmienić - trzeba przysłać do centrali (bo
    w oddziałach rzekomo się nie da) oświadczenie o nowym numerze tel.
    potwierdzone notarialnie! Czy ktoś to przerabiał, zwłaszcza gdy
    numer to nierejestrowany pre-paid?
    Podanego numeru nie zmieniałem, bank owszem.

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1