  • 21. Data: 2009-06-18 09:34:52
    Temat: Re: Alior podwyższa oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)
    Od: plusz <p...@g...com>

    www.kalkulatorlokat.pl

    --
    plusz

  • 22. Data: 2009-06-18 11:49:26
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    plusz pisze:

    > www.kalkulatorlokat.pl

    Ciekawe, dostałem w linki - ten powyżej i http://zlokaty.prv.pl/

    W kalkulatorze lokat podatek jest naliczany gdy odsetki >=2,50 zł
    A w zlokatach, gdy odsetki >= 2,64 zł

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 23. Data: 2009-06-18 14:41:04
    Od: " " <u...@N...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Jaka belka ? Nie ma belki.
    >
    > Poza tym to jest zwykły rachunek osobisty - dowolna ilość wpłat/wypłat,
    > karta umożliwiająca bezpłatne wypłaty z dowolnego bankomatu. W
    > zestawieniu z jakimiś mistrzowskimi ofertami typu Multi i jego 0% i
    > debetówka za 2 PLN z mocno ograniczonymi wypłatami czy też innymi PKO BP
    > gdzie sam rachunek kosztuje spore pieniądze (w kontekście opłat
    > bankowych) to jest to nawet duża atrakcja.

    Jak dokładnie liczą to nocne oprocentowanie? Ale jakby nie patrzeć to i tak
    biedna oferta w porównaniu z 6,06% Eurobanku, też w dziennej kapitalizacji i
    bez belkowego (przynajmniej do ok. 60kPLN).

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2009-06-18 23:57:31
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" napisał:

    > W kalkulatorze lokat podatek jest naliczany gdy odsetki >=2,50 zł
    > A w zlokatach, gdy odsetki >= 2,64 zł

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Dzienna-kapitalizacj
    a-odsetek-sposobem-na-podatek-Belki-1956543.html

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 25. Data: 2009-06-19 19:42:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Dzienna-kapitalizacj
    a-odsetek-sposobem-na-podatek-Belki-1956543.html

    faktycznie zapomniałem o drugim zaokrągleniu
    czy którąś kolumnę warto by usunąć? http://zlokaty.prv.pl

  • 26. Data: 2009-06-19 20:12:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    u...@N...gazeta.pl pisze:
    > Jak dokładnie liczą to nocne oprocentowanie? Ale jakby nie patrzeć to i tak
    > biedna oferta w porównaniu z 6,06% Eurobanku, też w dziennej kapitalizacji i
    > bez belkowego (przynajmniej do ok. 60kPLN).

    Biedna oferta to są banki gdzie ROR ma 0%, konto + karta kosztują
    kilkanaście PLN i w zamian nie ma się nic.

    Nie nazwałbym oferty Aliora biedną.

    Mi natomiast nie odpowiada marketowy charakter Eurobanki (placówki w
    centrach handlowych itp.).

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2009-06-20 14:16:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" h1grg5$kvq$...@n...onet.pl

    > Mi natomiast nie odpowiada marketowy charakter Eurobanki (placówki w centrach
    handlowych itp.).

    Bo pod tymi centrami są ogromne parkingi bezpłatne? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2009-06-20 19:07:35
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 22:12:36 +0200, Mithos napisał(a):

    > Mi natomiast nie odpowiada marketowy charakter Eurobanki (placówki w
    > centrach handlowych itp.).

    Ale to akurat dla normalnie pracującego na etacie duży plus. Oddziały
    czynne do wieczora, czynne w soboty i niedziele. Ale w sumie oddział był mi
    potrzebny 2 razy. Raz przy zakładaniu rachunku a drugi raz przy
    ustanawianiu pełnomocnika do konta. Obie te czynnosci (z tokenem gsm i
    kartą niespersonalizowaną) zajęły po 15 minut.

    --
    Kojer

  • 29. Data: 2009-06-20 21:26:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Robert Kois pisze:
> [...]
    > ustanawianiu pełnomocnika do konta. Obie te czynnosci (z tokenem gsm i
    > kartą niespersonalizowaną) zajęły po 15 minut.

    Ja nie mam w pracy takiego problemu. Potrzebuję coś załatwić to wychodzę.

    A bank ma być "marmurowy", a nie wyglądać jak stoisko do rozdawania
    ulotek w centrum handlowym.

    --
    Mithos

  • 30. Data: 2009-06-21 05:35:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

> [...]
    >
    > Ja nie mam w pracy takiego problemu. Potrzebuję coś załatwić to wychodzę.

    Ale w podkreślonej sytuacji większość nie może sobie ot tak wyjść.
    KJ

    --
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)