  • 1. Data: 2009-06-17 16:38:08
    Temat: Alior podwyższa oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)
    Od: "Thomas" <t...@n...com>

    Dosłownie jeszcze gorący news:

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=87,Oprocentowanie-l
    okaty-nocnej-podwyzszone-do-8-procent

  • 2. Data: 2009-06-17 16:56:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Thomas pisze:
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=87,Oprocentowanie-l
    okaty-nocnej-podwyzszone-do-8-procent

    I super. Tym szybciej wytransferuje resztki funduszy z Multimax'a do
    Aliora. A za miesiąc Multi ze swoimi oszukańczymi praktykami i marną
    ofertą zostanie skasowany.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-06-17 16:59:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Jun 2009 18:38:08 +0200, w <h1b65g$2h5i$1@opal.icpnet.pl>, "Thomas"
    <t...@n...com> napisał(-a):

    > Dosłownie jeszcze gorący news:
    >
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=87,Oprocentowanie-l
    okaty-nocnej-podwyzszone-do-8-procent

    To cały 4%. Minus belka. Co za atrakcja :).

  • 4. Data: 2009-06-17 17:02:12
    Od: BK <b...@g...com>

    On 17 Cze, 18:59, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    yjne/aktualnosci/w...

    > To cały 4%. Minus belka. Co za atrakcja :).

    To jest ponad 4% - i nie ma belki.

  • 5. Data: 2009-06-17 17:05:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    r...@k...pl pisze:
    > To cały 4%. Minus belka. Co za atrakcja :).

    Jaka belka ? Nie ma belki.

    Poza tym to jest zwykły rachunek osobisty - dowolna ilość wpłat/wypłat,
    karta umożliwiająca bezpłatne wypłaty z dowolnego bankomatu. W
    zestawieniu z jakimiś mistrzowskimi ofertami typu Multi i jego 0% i
    debetówka za 2 PLN z mocno ograniczonymi wypłatami czy też innymi PKO BP
    gdzie sam rachunek kosztuje spore pieniądze (w kontekście opłat
    bankowych) to jest to nawet duża atrakcja.

    Ktoś zaraz powie, że można trzymać pieniądze na 3 eMax+ i przelewać je
    na rachunek bieżący żeby wypłacić. Oczywiście, że można tylko po co ? :)

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-06-17 17:34:07
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Cze, 18:38, "Thomas" <t...@n...com> wrote:
    > Dosłownie jeszcze gorący news:
    >
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/w...

    Pożiwiom, uwidim...

  • 7. Data: 2009-06-17 17:39:15
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Cze, 18:56, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > I super. Tym szybciej wytransferuje resztki funduszy z Multimax'a do
    > Aliora. A za miesiąc Multi ze swoimi oszukańczymi praktykami i marną
    > ofertą zostanie skasowany.

    Multi się psi dramatycznie - oto Visa AQ - 0 zł za wydanie oraz
    oprocentowanie 11,90% przez pół roku- to ostatnia oferta.

  • 8. Data: 2009-06-17 17:55:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Jun 2009 19:05:44 +0200, w <h1b7pr$8oj$1@news.onet.pl>, Mithos
    <f...@a...pl> napisał(-a):

    > Ktoś zaraz powie, że można trzymać pieniądze na 3 eMax+ i przelewać je
    > na rachunek bieżący żeby wypłacić. Oczywiście, że można tylko po co ? :)

    Nie mam pojęcia. Używam jako sakiewki Eurobanku :).

  • 9. Data: 2009-06-17 17:56:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:

> [...]
    >
    > Ktoś zaraz powie, że można trzymać pieniądze na 3 eMax+ i przelewać je
    > na rachunek bieżący żeby wypłacić. Oczywiście, że można tylko po co ? :)

    Wada emax+, ktora wielokrotnie wytykalem na forum mBanku, jest brak
    zlecen przyszlych. Uniemozliwia to zaprogramowanie zailenia ekonta przed
    zaplanowanym z niego przelewem przyszlym (jesli wystarczyloby nam
    oprogramowanie 4-ch platnosci). Zwykly emax jest porazka, jesli
    mielibysmy go obecnie traktowac jako konto oszczednosciowe.

  • 10. Data: 2009-06-17 18:04:07
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 17 Cze, 19:02, BK <b...@g...com> wrote:

    > To jest ponad 4% - i nie ma belki.

    hm.. jakie 4% ?
    o ile dobrze czytam, to tylko połowa środków z konta idzie na lokatę
    nocną
    a więc wyjdzie 2%

    --
    plusz