  • 1. Data: 2009-06-17 12:29:01
    Temat: Spłata ratalna KK
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Czy przeniesienia części zadłużenia kk (pojedyncza transakcja) na plan
    płat ratalnych banki dokonują "na piękne oczy" (bez przesłuchania na
    okoliczność źródła i wysokości dochodów itp.) w każdym przypadku czy
    tylko do jakiejś limitowanej wysokości? Się zdziwiłam mocno (Lukas)
    przed chwilą :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 2. Data: 2009-06-17 17:49:11
    Temat: Re: Spłata ratalna KK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Aicha pisze:
> [...]
    > okoliczność źródła i wysokości dochodów itp.) w każdym przypadku czy
    > tylko do jakiejś limitowanej wysokości? Się zdziwiłam mocno (Lukas)

    To jest w ramach limitu kredytowego karty (ktory masz juz przyznany
    razem z karta) dostepny limit karty sie zmniejszyl o kwote przeniesiona
    na spalte ratami.

  • 3. Data: 2009-06-17 21:17:11
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał:

    > To jest w ramach limitu kredytowego karty (ktory masz juz przyznany
    > razem z karta) dostepny limit karty sie zmniejszyl o kwote
    przeniesiona
    > na spalte ratami.

    O tym, że mi się limit zmniejszy, to doczytałam wcześniej. Dziękuję za
    wyjaśnienie.

    --
    Pozdrawiam - Aicha