  • Data: 2009-01-24 11:27:44
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:
    > Bank jest winny, że nie wypłacił.
    > Klient jest winny, że robi wszystko na ostatnią chwilę.

    Nie no szkoda słów. Klient może robić co chce i kiedy chce, zwłaszcza
    jeśli jedyne co chciał to wypłacić pieniądze z bankomatu.

    Twoja argumentacja jest w stylu "mógł nie chodzić w nocy to by go nie
    zabili, a że chodził to sam jest sobie winien".

    > Przede wszystkim klienta,bo to on może zostac bez kasy.

    Banków jest tyle, że klient po prostu zmieni bank. To bank powinien dbać
    o klienta, a nie odwrotnie.

    > Równie dobrze mógłbyś napisać, że o 3 w nocy próbowałeś zrobić przelew i
    > bank był "zamknięty" bo mają archiwizację danych, a ty o 4 musisz już
    > wyjść i się wściekasz, że coś zostało zawalone.
    > W ten sposób właściwie to każdy bank można uwalić
    > To nie coś zostało zawalone, tylko ty zawaliłeś robiąc przelewy w
    > ostanim możliwym momencie.

    Absurdalne porównanie. Wypłata pieniędzy z bankomatu o 22 to nie jest
    coś nadzwyczajnego (zwłaszcza w piątek) - normalne czynność.

    --
    Mithos