  • 1. Data: 2013-02-01 13:37:23
    Temat: [Alior] nowe zasady zwrotu za transakcje kartą płatniczą
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    No więc stało się -- Alior ogranicza zwrot za transakcje (0,5% lub 1%) tylko dla
    klientów "właściwych", tj. tych, którzy łaskawie przynoszą swoją kaskę do banku.
    Informacja jest w systemie, po zalogowaniu się, a także tutaj:

    http://tinyurl.com/ccjkdxv

    Ciekawym co to oznacza w przypadku klientów "starego portfela", tj. czy ta zmiana
    obejmie także mnie -- bo z dotychczasowymi zmianami było raz-tak-dwa-nie (np. nadal
    mam darmowe przelewy i 1% zwrot, ale muszę trzepać 4 transakcje w miesiącu pod
    rygorem opłaty za kartę 8 zł).

    Prawdę mówiąc to po IPO Aliora czekałem na jakiś numer zachęcający do rezygnacji z
    karty -- i się doczekałem (chyba że mnie jeszcze darmowe przelewy na chwilę
    utrzymają...)

    Teraz czekam na zmianę regulaminów dla klientów starego portfela w Polbanku.

    --
    Olgierd
    [reklama] porady prawne przez internet http://LegeArtis.org.pl [/reklama]

  • 2. Data: 2013-02-01 13:40:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Olgierd <o...@g...com> writes:

    [...]
    > Teraz czekam na zmianę regulaminów dla klientów starego portfela w Polbanku.

    Ja też :)

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 3. Data: 2013-02-01 13:47:41
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 1 lutego 2013 13:37:23 UTC+1 użytkownik Olgierd napisał:

    > Teraz czekam na zmianę regulaminów dla klientów starego portfela w Polbanku.

    ciekawe czy Sync pojdzie w te same slady....

  • 4. Data: 2013-02-01 14:49:23
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Feb 1, 1:37 pm, Olgierd <o...@g...com> wrote:
> [...]
    mam darmowe przelewy i 1% zwrot, ale muszę trzepać 4 transakcje w miesiącu pod

    Hmm, a co w przypadku gdyby nie mieć ROR-a w Aliorze (był taki okres,
    że akurat nie miałem). Czyli tak - jeśli nie natrzepię 4 transakcji
    kartą + wynagrodzenia/2k wpływu to:
    - zapłacę 8 zł za konto
    - 8 złotych od każdej karty
    - nie dostanę cashbacku?

    Jest jakiś inny bank (poza Półbankiem) z podobnymi warunkami cashbacku
    (1%, bez zbytnich restrykcji/wymagań)? Bo wygląda na to że w Aliorze
    zostaną tylko prawdziwi krasnale...

    A tak BTW - przegapiłem "z innego banku" - wygląda na to że Sync nie
    jest innym bankiem dla aliora.
    mucher

  • 5. Data: 2013-02-01 19:01:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Feb 2013 04:37:23 -0800, Olgierd napisał(a):

    > Prawdę mówiąc to po IPO Aliora czekałem na jakiś numer zachęcający do
    > rezygnacji z karty -- i się doczekałem (chyba że mnie jeszcze darmowe
    > przelewy na chwilę utrzymają...)

    Ja w sumie tylko tą kk mam dla przelewów, bo 1% mam w Polbanku, także jak
    to zlikwidują to karta do odstrzału i w sumie dobrze jeden problem z
    głowy mniej ;)

    > Teraz czekam na zmianę regulaminów dla klientów starego portfela w
    > Polbanku.

    No mam nadzieję, że z Półbankiem im tak łatwo nie pójdzie i jeszcze
    trochę sobie poużywamy he he.

    --
    xbartx