  • 11. Data: 2009-01-30 14:36:52
    Temat: Re: Alior-lokata nocna w dol
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 15:00:00 +0100, RobertS napisał(a):

    > i jak często z nich korzystasz? w eurobanku 95gr/m-c za kartę i każda
    > wypłata 1 zł a oprocentowanie >7%

    No ja od kiedy przestałem praktycznie korzystać z kk, to wypłat w
    miesiącu mam kilkanaście jak nie więcej, także w moim przypadku Eurobank
    odpada. Poza tym, po testowaniu Nordea Spectrum, raczej nie pakuje się
    już w konta gdzie trzeba spełniać, jakieś warunki, aby konto było
    bezpłatne or sth. Wolę jakąś stałą, akceptowalną przeze mnie kwotę, no i
    oczywiście wszystkie bankomaty za darmo - to warunek konieczny ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-01-30 16:28:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 14:36:52 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > odpada. Poza tym, po testowaniu Nordea Spectrum, raczej nie pakuje się
    > już w konta gdzie trzeba spełniać, jakieś warunki, aby konto było
    > bezpłatne or sth. Wolę jakąś stałą, akceptowalną przeze mnie kwotę,

    Jeśli nie spełniasz tych warunków, to masz właśnie konto za stałą kwotę,
    ale za to z możliwością ominięcia tej opłaty. Także czegoś tu nie rozumiem
    :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2009-01-30 18:10:58
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Sty, 12:15, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Od 31.01 oproc. 9% czyli 4.5% nominalnie od calosci.

    Byłem ciekaw, kiedy to nastąpi. Teraz mam dylemat, zamknąć rachunki
    już dziś, czy może jeszcze trochę poczekać ?

  • 14. Data: 2009-01-30 18:20:44
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > i jak często z nich korzystasz? w eurobanku 95gr/m-c za kartę i każda
    > wypłata 1 zł a oprocentowanie >7%

    Na razie przez rok nie place za karte, a wyplat dokonuje 3-4 na miesiac.
    Po drugie Eurobank wkurzyl mnie pare lat temu, gdy chcialem zrobic lokate i
    dac do niej pelnomocnictwo, zadal ode mnie 15zl za pelnomocnictwo w I
    grupie. Nie lubie bankow, ktore chca sie zbyt szybko napchac sie 'latwymi'
    prowizjami i oplatami. To samo dotyczy np. Millennium, gdzie jak pamietam
    kilka lat temu cennik byl najezony durnymi oplatami za co tylko mozna, np za
    wyplate wlasnej lokaty walutowej.
    Moze to stereotypy i uprzedzenia, ale niestety jestem uczulony na pewne
    oplaty, ktore nie sa standardem na rynku w danej chwili. Nawet jak pozniej
    zmieniaja cenniki to jestem podejrzliwy i jak moge omijam takie instytucje z
    daleka.

  • 15. Data: 2009-01-30 18:23:25
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Byłem ciekaw, kiedy to nastąpi. Teraz mam dylemat, zamknąć rachunki
    > już dziś, czy może jeszcze trochę poczekać ?

    Ten o/n w połączeniu z rachunkiem maklerskim to nadal dobra oferta, choć
    może już nie bardzo dobra.

    Jako samodzielny ror też w sumie nieźle, pomijając tuzy w rodzaju Eurobanku.

    marekz

  • 16. Data: 2009-01-30 18:29:30
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Sty, 19:23, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > może już nie bardzo dobra.
    >
    > Jako samodzielny ror też w sumie nieźle, pomijając tuzy w rodzaju Eurobanku.

    Po historii z bankomatami biuro maklerskie to ostatni produkt, jaki
    chciałbym u nich nabyć. Wydawania karty kredytowej przez sześć tygodni
    litościwie nie skomentuję. Plusem jeszcze są bezpłatne bankomaty, a ja
    jestem zwolnioony z opłaty za kartę, więc do wakacji chyba rachunki
    utrzymam...

  • 17. Data: 2009-01-30 18:32:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
> [...]

    Byłem ciekaw, kiedy to nastąpi. Teraz mam dylemat, zamknąć rachunki
    już dziś, czy może jeszcze trochę poczekać ?

    To nie jest konto oszczednosciowe i chyba nie otwierales go tylko dla
    odsetek. Z defincji jest to ROR i trzeba sie liczyc z powolnym spadkiem
    oprocentowania. Dla mnie istotne sa wszystkie bankomaty za free (oplata
    3zl). Dostalem 100zl z konkursu, nie place 3zl przez rok i nie mam
    specjalnie na co narzekac. Lokat PLN nie zakladam w Aliorze, gdyz sa
    niekonkurencyjne.
    Oczywiscie trzeba porownywac koszty takiego ROR do tego co jest na rynku i
    jak sie mocno pogorszy to wtedy zamykac.

  • 18. Data: 2009-01-30 18:46:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 30 Jan 2009 17:28:55 +0100
    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Jeśli nie spełniasz tych warunków, to masz właśnie konto za stałą
    > kwotę, ale za to z możliwością ominięcia tej opłaty. Także czegoś tu
    > nie rozumiem :)

    Po co mi konto ze stałą opłatą, skoro nie mam wszystkich
    bankomatów darmowych w .pl?

    Xenocide

  • 19. Data: 2009-01-30 20:13:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 19:46:54 +0100, xbartx napisał(a):

    > Po co mi konto ze stałą opłatą, skoro nie mam wszystkich
    > bankomatów darmowych w .pl?

    Piszesz o Nordea Spektrum - potraktuj je jako konto ze stałą miesięczną
    opłatą, którą można wyjątkowo ominąć. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2009-01-30 22:07:25
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "kuba" news:gluoud$s3$1@news.onet.pl

    > Jak na razie nie oferuja niczego co moze sklonic potencjalnego klienta
    > na doplacenia pieniazkow do ich 100 zl ktore lezy na koncie ;)
    > Lokaty slabiutkie.Walutowe byly atrakcyjne ale przez miesiac.

    Ot co, madrego to i milo posluchac :)
    Alior zrobil wiele szumu, ale IMO ich oferta jest spózniona na rynku o rok
    moze dwa. Niby jest fajnie, niby jest pieknie ale czegos brakuje. Mimo, ze
    nie jestem jeszcze klientem Aliora to mnie do niego ciagnie, ale jakosc
    definitywnie przyciagnac cos tam nie moze.
    Jest do konta maeostro, które tworzy usmieszek na mojej gebusi, ale brak
    mozliwosci placenia nia w necie jakos mnie zniecheca...
    Darmowe bankomaty za 3 zl? - niby fajne ale... no wlasnie w miesiacu raptem
    wyplace z bankomatu 2 - 3 razy i w 99% przypadków jest to maszynka euronetu
    a wiec czy w skali roku warto za ten "komfort" placic 36 zl? Nie jest to
    jakas kosmiczna kwota - raptem 6 - 7 dobrych piwek, ale jednak jest.
    Przydalo by sie w ofercie aliora jeszcze jakies inne konto - tansze i wtedy
    chetnie bym do nich juz przeszedl (a moze tylko na próbe he he). No cóz ja
    postoje póki co z boku i poczekam na rozwój wydarzen :)