  • 11. Data: 2008-12-14 11:57:25
    Temat: Re: Alior - konkursowe 100 zł
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    tompod@ <t...@g...com> napisał(a):
    > Ile Wy czekali=B6=E6ie na konkursow=B1 st=F3w=EA?

    W ciągu 24h od założenia konta był już przelew.

    --
    Sinus

  • 12. Data: 2008-12-14 14:44:40
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 13 Dec 2008 12:05:38 +0100, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    >Dostelem w dniu podpisania umowy
    Ja czekam od 3 tygodni na kuriera z umową :(
    Cos czuje ze bank jednak chce mnie oszukac na 100 zl na starcie :(

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester - Może nad morze?

  • 13. Data: 2008-12-14 17:33:50
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    ja mialem od razu po zalogowaniu (w tym samym dniu)

  • 14. Data: 2008-12-14 18:32:10
    Od: BK <b...@g...com>

    On 14 Gru, 15:44, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    > Ja czekam od 3 tygodni na kuriera z umową :(
    > Cos czuje ze bank jednak chce mnie oszukac na 100 zl na starcie :(

> [...]

    Czlowiek to taka szczwana bestia, ktora lubi przypisywac sobie bardzo
    istotna indywidualna role w toczacych sie wydarzeniach czego jestes
    doskonalym przykladem.

    Nie uwazasz, ze jesli wszystkim bez problemu wyplacaja konkursowa
    stowke to poprostu jest jakis porblem z Twoja umowa [gdzies utknela,
    wniosek nie dotarl, ktos czegos zapomnial] i jest to jakis wypadek lub
    pomylka niz silna chec Banku do oszukania akurat Ciebie na ta
    stowke? ;) Dlaczego akurat Ciebie chca oszukac na 100zl? ;)

    BK

  • 15. Data: 2008-12-14 18:41:05
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

> [...]
    > pomylka niz silna chec Banku do oszukania akurat Ciebie na ta
    > stowke? ;) Dlaczego akurat Ciebie chca oszukac na 100zl? ;)

    Bo każdy bank to na na pewno żydokomuna, która nic tylko okrada uczciwych
    Polaków. Zresztą wszyscy obcy to złodzieje i najeźdźcy, a Polska jest
    niewinnie cierpiącym Mesjaszem narodów ;)

    k.

  • 16. Data: 2008-12-15 17:27:52
    Od: MM <s...@s...invalid>

    MM <s...@s...invalid> wrote:

    > Konto zalozone wczoraj (12 grudnia), konkursowej stowy na razie brak -
    > wg infolinii ma byc do 7 dni roboczych (= do 23 grudnia), zobaczymy.
    > Moze chca przez te 11 dni kalendarzowych potrzymac polowe na O/N 11% ;)

    OK, jednak przyszlo dzisiaj po poludniu :)

    Tak swoja droga, podaja na stronie godziny sesji:

    wychodzace: 9:00, 13:00, 15:30
    przychodzace: 12:15, 16:15, "w dniu nastepnym rano"

    ale testowy przelew z mBanku (zlecony dzien wczesniej, czyli pierwsza
    sesja) byl widoczny na koncie dopiero okolo 15-tej - dosc pozno (w tym
    samym czasie pojawilo sie tez konkursowe 100 zl). Zawsze tak jest,
    czy to jakies chwilowe zaciecie? (Moze miec znaczenie, gdyby chciec
    jeszcze tego samego dnia przelac srodki gdzies dalej.)

  • 17. Data: 2008-12-15 18:22:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 15 Dec 2008 17:27:52 +0000 (UTC), w <gi642o$36m$1@alf.lan.amelek.gda.pl>,
    MM <s...@s...invalid> napisał(-a):

> [...]
    > sesja) byl widoczny na koncie dopiero okolo 15-tej - dosc pozno (w tym
    > samym czasie pojawilo sie tez konkursowe 100 zl). Zawsze tak jest,

    Bo 12:15 to pewnie czas odebrania paczki i "startu" księgowań na kontach.
    No ale jeżeli już zajmuje im to 3h, to co będzie gdy userów przybędzie.

  • 18. Data: 2008-12-15 20:48:23
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 15 gru 2008 o 18:27 GMT, MM napisał(a):

> [...]
    > czy to jakies chwilowe zaciecie? (Moze miec znaczenie, gdyby chciec
    > jeszcze tego samego dnia przelac srodki gdzies dalej.)

    Ja nie mialem takich problemow, chociaz robilem narazie ze 2 przelewy
    przychodzace :)

    Wczoraj mi sie tez skonczyl killer, i dzisiaj byl jakos wczesnie,cos w
    okolicach 12

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ With/Without - and who'll deny it's what ]
    [ Ekg: #3781111 ][ the fighting's all about? ]