  • Data: 2013-07-26 10:29:04
    Temat: Re: Alior i wznowienie kk czyli klasyczna amatorka
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Jul 2013 09:36:29 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > A odczep się od nie takiego tragicznego banku, wchłoniętego przez
    > Raiffeisena. Alior to najwyżej ćwierćbank. ;)

    A wcale się nie czepiam, bo bank których wchłonął Rajfi to jest Półbank,
    tutaj mamy natomiast do czynienia z deko inny tworem czyli półbankiem ale
    w zasadzie ćwierć też pasuje, bo po zsumowaniu z synkiem będzie prawie
    pół ;)

    > A co do historii, to mam uczucia ambiwalentne - z jednej strony
    > współczuję,
    > z drugiej strony płaczę ze śmiechu. :)

    Nie ma czego współczuć bez przesady a śmiać się jak najbardziej, bo to
    samo zrobiłem w myśl złotej maksymy "lepiej się śmiać niż płakać" he he.
    Cała sytuacja jest stricte komiczna ale istnym kuriozum już jest fakt,
    wnikliwiej analizy i pisania, że wysłali 5.07 a na stemplu masz 22.07 a
    na koniec słyszysz "Dziękuję i zapraszamy ponownie". Miszczowie!

    --
    xbartx