    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior i wniosek o KK
    Date: Sat, 24 Jan 2009 05:46:56 +0100

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:253e888e-a835-4211-9e1d-bdaa13850972@t39g2000pr
    h.googlegroups.com...
    On 22 Sty, 14:10, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > primo: kłamie na swojej
    > stronie na temat zasad "uproszczonej" procedury przenosinowej,
    > secundo: przeprowadzenie procesu przenosin moich dwóch kart i jego
    > fiaska zajęło im prawie dwa miesiące - mogli to załatwić znacznie
    > szybciej, tak jak piszą - "
    > w ciągu jednej wizyty w oddziale". A tak - skomplikowali mi procedurę
    > przenosinową. A na marginesie: kto im będzie spłacał karty: ja czy
    > numer telefonu ? Z kim robią interes, ze mną czy z Tepsą ?

    metody weryfikacji uzależnione są też choćby od wstępnego scoringu, czyli
    Pani Kowalska mogłą otrzymać kartę bez żadnego dzwonienia gdziekolwiek
    niemalże na ładne oczy (a raczej na sam BIK) a Pan Nowak będzie
    przeszpiegowany jak wyżej ze sprawdzaniem firmy (DG) w urzędzie
    miasta/gminy, telefonów u operatorów zarówno firmowych jak i domowych, a
    nawet wizyty miłego Pana z banku w firmie w której Pan Nowak pracuje jeśli
    są jakieś wątpliwości celem dokonania swego rodzaju scoringu terenowego ;))

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.