  • 11. Data: 2014-05-28 21:34:50
    Temat: Re: Alior gwarantuje brak opłat przez 5 lat
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 26.05.2014 12:49, wobo pisze:
    > Konto Wyższej Jakości w Aliorze:
    > http://prnews.pl/hydepark/konto-wyzszej-jakosci-w-al
    iorze-brak-opat-za-wszystkie-operacje-przez-5-lat-31
    31032
    > Będzie za free przy wpływach 2500 zł (może być przelew z innego banku) lub
    transakcjach kartą na 700 zł.
    > W tabeli wszystkie pozycje mają "0 zł".
    > Wygląda nieźle.

    Ktoś już założył może to konto. Tak się zastanawiam czy jakby założyć to
    konto a później zamknąć stare, to zostaną zdefiniowane przelewy i reszta
    tylko trzeba będzie konto źródłowe zmienić, no ale zawsze to lepiej niż
    klepać wszystko od nowa.

    Xenocide

  • 12. Data: 2014-06-02 19:12:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    iorze-brak-opat-za-wszystkie-operacje-przez-5-lat-31
    31032

    > Ktoś już założył może to konto. Tak się zastanawiam czy jakby założyć
    Ja.
    > to konto a później zamknąć stare, to zostaną zdefiniowane przelewy i
    Zostały. Nowe konto daje sie wybrać z listy rachunków źródłowych, więc
    pewnie bez problemów pójdzie.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 13. Data: 2014-06-02 21:07:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 02.06.2014 19:12, Kamil Jońca pisze:

    > Zostały. Nowe konto daje sie wybrać z listy rachunków źródłowych, więc
    > pewnie bez problemów pójdzie.

    No to może się skuszę jak zamknę tylko toyota bank, bo wubek już poszedł
    do odstrzału - totalnie się nie sprawdza.

    Xenocide

  • 14. Data: 2014-06-02 21:44:51
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

> [...]

    konto a później zamknąć stare, to zostaną zdefiniowane przelewy i reszta
    tylko trzeba będzie konto źródłowe zmienić, no ale zawsze to lepiej niż
    ------------------
    Szablony przelewow w Aliorze pamietaja rachunek zrodlowy, ale z pewnoscia
    mozna to bedzie zmienic(jak dobrze pamietam przy modyfikacji szablonu trzeba
    nadac nowa nazwe i wtedy po edycji stary szablon znika)
    Czego oczekujesz od tego nowego konta z marketingowym "0 zl"?
    Jak ktos nie korzysta z operacji w oddziale ani z karty debetowej, to
    zbytnio nie rozni sie ono od konta osobistego w wersji standardowej.
    Dla chcacych troche zarobic, konto rozsadne ze zwrotem za "spozywke" jest
    nadal bardziej atrakcyjne niz to nowe.

  • 15. Data: 2014-06-02 22:03:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    > Czego oczekujesz od tego nowego konta z marketingowym "0 zl"?
    Od niego oczekuję, że się nie zmieni toip ...
    A coś czuję przez skórę, że stare konta podrożeją.

    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 16. Data: 2014-06-03 08:21:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    > Czego oczekujesz od tego nowego konta z marketingowym "0 zl"?
    Od niego oczekuję, że się nie zmieni toip ...
    A coś czuję przez skórę, że stare konta podrożeją.

    ------------
    Tym bym sie nie martwil na zapas, bo reszta kont jest tez zwolniona z oplat,
    jezeli wnosisz pensje lub inne jezeli bank jest twoim bankiem glownym(kilka
    warunkow do wyboru). Wzrost oplaty, ktorej nie placisz nie ma znaczenia, to
    nowe konto tez jest platne, ale zwolnione, jezeli spelnisz warunki...

  • 17. Data: 2014-06-03 17:31:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 02.06.2014 21:44, Krzysztof pisze:

    > Czego oczekujesz od tego nowego konta z marketingowym "0 zl"?

    Mam tam dużo zdefiniowanych przelewów i głównie przez nie wszystko
    robię. Także tak czy siak warunki spełniam a debetówka z darmowymi
    bankomatami by się przydała.

    Xenocide

  • 18. Data: 2014-06-04 01:24:09
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Mam tam dużo zdefiniowanych przelewów i głównie przez nie wszystko
    robię. Także tak czy siak warunki spełniam a debetówka z darmowymi

    -----------------
    Jezeli zapewniasz odpowiedni wplyw, to konto standardowe(warunki banku
    glownego) jest rowniez darmowe.
    Dla bezplatnej debetowki i bankomatow wystarczy otworzyc Alior-t-mobile,
    transfery miedzy Aliorami sa on-line.

  • 19. Data: 2014-06-04 07:44:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> writes:

    > Dla bezplatnej debetowki i bankomatow wystarczy otworzyc
    > Alior-t-mobile, transfery miedzy Aliorami sa on-line.

    I dlaczego to ma być prostsze od otwarcia KWJ?
    KJ

  • 20. Data: 2014-06-04 10:50:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> writes:

    > Dla bezplatnej debetowki i bankomatow wystarczy otworzyc
    > Alior-t-mobile, transfery miedzy Aliorami sa on-line.

    I dlaczego to ma być prostsze od otwarcia KWJ?
    Ok, jak ktos zaczyna swoja przygode z Aliorem, to moze latwiej KWJ, ale dla
    tych co maja jakiekolwiek konta i chca zachowac np. nr rachunku, nie ma
    sensu placic i zmieniac tego konta, albo zamykac stare i otwierac nowe.
    Posiadajac dotychczas jakiekolwiek konto w PLN w Aliorze glownym, latwiej
    jest otworzyc Alior TMUB i cieszyc sie darmowa debetowka i wyplatami z
    bankomatow(proces otwierania konta w Alior TMUB jest uproszczony dla
    posiadaczy konta w Aliorze glownym.