  • 1. Data: 2014-05-26 12:49:32
    Temat: Alior gwarantuje brak opłat przez 5 lat
    Od: wobo <w...@g...com>

    Konto Wyższej Jakości w Aliorze:
    http://prnews.pl/hydepark/konto-wyzszej-jakosci-w-al
    iorze-brak-opat-za-wszystkie-operacje-przez-5-lat-31
    31032
    Będzie za free przy wpływach 2500 zł (może być przelew z innego banku) lub
    transakcjach kartą na 700 zł.
    W tabeli wszystkie pozycje mają "0 zł".
    Wygląda nieźle.

  • 2. Data: 2014-05-26 13:40:39
    Temat: Re: Alior gwarantuje brak opłat przez 5 lat
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wobo" napisał w wiadomości
> [...]
    131032
    >Będzie za free przy wpływach 2500 zł (może być przelew z innego
    >banku) lub transakcjach kartą na 700 zł.

    Bo ja wiem ... juz sie troche przyzwyczailem ze za konto nic nie
    place.
    Owszem - w tabeli nie wszedzie zera, ale ja te rubryki omijam :-)

    Wezmy chocby Alior Sync obecny - tez sporo zer w tabeli..

    J.

  • 3. Data: 2014-05-26 14:25:00
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Bo ja wiem ... juz sie troche przyzwyczailem ze za konto nic nie place.

    Zdziwiło mnie słowo trochę.
    Ja przez 12 lat to się już mocno przyzwyczaiłem.
    No chyba, że coś źle pamiętam i konto w mBanku było kiedyś płatne.
    P.G.

  • 4. Data: 2014-05-26 14:49:16
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-05-26 12:49, wobo pisze:
> [...]
    31032
    > Będzie za free przy wpływach 2500 zł (może być przelew z innego banku) lub

    No dobra. Wszystko pięknie, ale ja się pytam: gdzie jest haczyk?!
    pwz

  • 5. Data: 2014-05-26 16:22:03
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pwz" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > W tabeli wszystkie pozycje mają "0 zł".
    > Wygląda nieźle.

    No dobra. Wszystko pięknie, ale ja się pytam: gdzie jest haczyk?!
    --------------------
    Generalnie nie ma tam zadnych zwrotow cash-back a jedyna istotna zmiana jest
    brak oplat za przelewy walutowe we wszystkich opcjach- i tu jest haczyk,
    gdyz taki przelew musisz puscic tylko z tego konta i zakupic walute wg
    tabeli- zakup takiej waluty wg tabeli jest drogi i bank sobie odbija brak
    tej oplaty za przelewy. Zakladam, ze puszczamy przelewy w walucie na troche
    wieksze kwoty a nie np. na 5 USD, bo wtedy faktycznie mniej tracimy na
    przewalutowaniu wg tabeli niz na oplatach za przelew.
    Na razie konto z cash-back za zakupy spozywcze jest bardziej atrakcyjne niz
    to nowe, bo pozwala na czysto odzyskac 340zl po potraceniu oplat za karte.

    W Alior t-mobile konto i karta i bankomaty sa darmowe bez spelniania
    warunkow.
    Naprzod odpowiedz sobie z czego bedziesz korzystal z tych pozycji "zero"
    oplaty w stosunku do innego konta w Aliorze i wyjdzie, ze nie nosi ono
    specjalnie wartosci dodanej dla wiekszosci klientow. Ot dla mnie, to kolejny
    trick marketingowy.

  • 6. Data: 2014-05-26 16:36:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 26 May 2014 14:25:00 +0200, Piotr Gałka

    >Ja przez 12 lat to się już mocno przyzwyczaiłem.
    >No chyba, że coś źle pamiętam i konto w mBanku było kiedyś płatne.
    Był moment że przelewy z ekonta były płatne.
    Teraz karta jest płatna jak nie używasz dość mocno.
    Samo ekonto nigdy nie było płatne.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 7. Data: 2014-05-26 17:19:28
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    > On Mon, 26 May 2014 14:25:00 +0200, Piotr Gałka

    > Był moment że przelewy z ekonta były płatne.

    Faktycznie był taki czas, że czynsz za mieszkanie i za garaż płaciłem jednym
    przelewem.
    No to do bezpłatności przyzwyczajam się krócej :).
    P.G.

  • 8. Data: 2014-05-26 17:37:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Zdziwiło mnie słowo trochę.
    >Ja przez 12 lat to się już mocno przyzwyczaiłem.

    W roznych bankach rozne oplaty byly i sa.
    Za przelew, za karte, za brak platnosci, za obcy bankomat, za token,
    za operacje w oddziale, za info sms.
    Ale zer tez bylo duzo i mozna bylo nic nie placic, czy prawie nic,
    wiec ten Alior to znow nie taka wielka rewelacja.

    J.

  • 9. Data: 2014-05-27 00:32:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wobo" 5...@g...co

    : Będzie za free przy wpływach 2500 zł (może być przelew z innego banku)

    Dużo.

    : lub transakcjach kartą na 700 zł.

    Bardzo dużo.

    : W tabeli wszystkie pozycje mają "0 zł". Wygląda nieźle.

    2pi (inaczej zwane 360 stopni) w Mille -- znacznie taniej,
    a jest gratisowy pakiet pomocyjny (lekarz, ślusarz czy inny
    hydraulik) i podwyższone oprocentowanie na oszczędnym dla
    nowych wnętrz. (czy środków -- już nie pamiętam dokładnie)

    Swoją drogą... Kaczyński obiecał poprawienie służby
    zdrowia po wyborach, gdy tymczasem ta pomoc lekarska
    nadeszła jeszcze przed wyborami. Taka słowność lubię ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-05-28 12:43:24
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    wobo wrote:
> [...]
    31032
    > Będzie za free przy wpływach 2500 zł (może być przelew z innego
    > banku) lub transakcjach kartą na 700 zł.

    Po co mi konto bez cashback? Rozsadne od tego samego banku wydaje sie lepsze.