    From: Goblin <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior Sync to jak nic będzie nowy półban k ...
    Date: Thu, 14 Feb 2013 13:14:50 +0000 (UTC)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Dalej pewnie się dowiesz, że masz czekać 60 dni... :-)

    Wg mnie warto skarge do KNF wysmarowac. Od 2011 sa zasady rozpatrywania
    reklamacji, ktore wymagaja rozwiazania reklamacjiw ciagu 30 dni z
    mozliwoscia wydluzenia tylko w przypadku koniecznosci wypowiedzenia sie
    instytucji zewnetrznej. Nie dosc, ze ich regulamin ma sie nijak do ww.
    zasad (bo licza tylko dni robocze) to na wreczenie formularza do charge
    back'u nie potrzebowali kontaktu z instytucja zewnetrzna, wiec ewidentnie
    przekroczyli termin.

    --
    Goblin