  • 1. Data: 2013-04-12 17:18:56
    Temat: Alior Sync - lokaty w dół
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Jakby ktoś nie śledził na bieżąco - lokata dla obecnych klientów 90
    dniowa z 5% zjechała na 3,6.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2013-04-12 17:27:01
    Temat: Re: Alior Sync - lokaty w dół
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-04-12 17:18, Zbynek Ltd. pisze:
    > Jakby ktoś nie śledził na bieżąco - lokata dla obecnych klientów 90
    > dniowa z 5% zjechała na 3,6.

    Jesteś pewien? w systemie transakcyjnym pokazuje 3.6% ponieważ:

    Do zawarcia umowy lokaty 90 dni na 5,00% uprawnieni są dotychczasowi
    klienci Alior Sync, tj. klienci, którzy posiadali co najmniej jedną
    umowę produktu w Alior Sync do 31.03.2013 r. (włącznie). Kwota lokaty
    lub suma otwartych przez klienta lokat nie może przekroczyć 10000 PLN.
    Oprocentowanie lokaty 90 dni zostanie podniesione z 3,6% do 5%
    a naliczone odsetki zostaną skorygowane za cały okres trwania lokaty.
    Korekta oprocentowania zostanie wykonana po weryfikacji przez Bank
    warunków promocji, co nastąpi nie później niż 10.05.2013 r.

  • 3. Data: 2013-04-12 17:31:51
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2013-04-12 17:18, Zbynek Ltd. wrote:
    > Elo
    >
    > Jakby ktoś nie śledził na bieżąco - lokata dla obecnych klientów 90
    > dniowa z 5% zjechała na 3,6.

    Wybrać wszystko do cna
    i olać banki przez trzy miesiące.
    Tak na próbę.

  • 4. Data: 2013-04-12 17:40:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    osa napisał(a) :

> [...]
    > lub suma otwartych przez klienta lokat nie może przekroczyć 10000 PLN.
    > Oprocentowanie lokaty 90 dni zostanie podniesione z 3,6% do 5%

    A to sorry :-)
    Chciałem założyć, wchodzę, patrzę 3,6, to się poskarżyłem :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2013-04-12 19:15:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    osa napisał(a) :

    > Jesteś pewien? w systemie transakcyjnym pokazuje 3.6% ponieważ:
    >
    > Do zawarcia umowy lokaty 90 dni na 5,00% uprawnieni są dotychczasowi
    > klienci Alior Sync, tj. klienci, którzy posiadali co najmniej jedną
    (ciach)

    Szukam, szukam, a regulaminu nigdzie nie widzę. Także po zalogowaniu
    się. Gdzie mogę go znaleźć?

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2013-04-12 19:48:23
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-04-12 17:18, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > Jakby ktoś nie śledził na bieżąco - lokata dla obecnych klientów 90
    > dniowa z 5% zjechała na 3,6.

    gdzie to jest napisane? oprocentowanie mialo byc 3.6 i 10 maja byc
    podniesione do 5% dla wszystkich lokat zalozonych w kwietniu. czy cos
    sie zmienolo?

  • 7. Data: 2013-04-12 20:13:27
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kk9ffa$rjl$1@node1.news.atman.pl...
    > Szukam, szukam, a regulaminu nigdzie nie widzę. Także po zalogowaniu się.
    > Gdzie mogę go znaleźć?

    też szukałem i jakotako regulaminu nie znalazłem, tylko tu coś na temat tej
    lokaty:
    http://konto.sync.pl/zmiany/

  • 8. Data: 2013-04-12 20:27:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    m7marek napisał(a) :
> [...]
    > wiadomości news:kk9ffa$rjl$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > też szukałem i jakotako regulaminu nie znalazłem, tylko tu coś na temat tej

    Dzięki. Nie wpadłem na to, by zajrzeć do zmian.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 9. Data: 2013-04-12 21:52:32
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-04-12 17:40, Zbynek Ltd. pisze:

    > A to sorry :-)
    > Chciałem założyć, wchodzę, patrzę 3,6, to się poskarżyłem :-)

    Nie ma za co sorrować ;) też się zdziwiłem jak się toto pojawiło w
    systemie transakcyjnym. No ale sync tak ma... z lokatą rekomendacyjną
    było to samo, oprocentowanie zwiększyli po ~2 miesiącach.