eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior-BPH zmiana oferty Alior od 27 marca 2017 dla produktów zaimportowanych z BPH › Re: Alior-BPH zmiana oferty Alior od 27 marca 2017 dla produktów zaimportowanych z BPH
  • Data: 2017-01-16 09:34:45
    Temat: Re: Alior-BPH zmiana oferty Alior od 27 marca 2017 dla produktów zaimportowanych z BPH
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Jan 2017 03:11:19 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >A co takiego wspaniałego alior proponuje zamiast 3d-secure ?
    >W sumie to chciałbym się dowiedzieć, bo debetówkę z kantoru mam.
    Wyższą kulturę bezpieczeństwa albo wyższe bezpieczeństwo bankowości.

    Ciekawe jak policzą opłaty a raczej zwolnienie z opłat za debetówki za
    marzec - wg warunków bph czy warunków aliora? A może do 26 marca wg
    bph a od 27 do 31 marca wg aliora?
    Chyba będę musiał 4 transakcje zrobić do 26 marca i na 100 zł
    transakcję 27 marca żeby do 31 marca się rozliczyła.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl