  • 21. Data: 2002-01-27 10:12:03
    Temat: Re: Algorytm NRB/IBAN
    Od: "Marek J" <m...@i...pl>

    news:7be8.000006fb.3c525c6f@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś nie ma przypadkiem jakiegoś programiku (albo linka) do wyliczenia
    > liczby kontrolnej wg. algorytmu NRB? Jestem ciekawy jak będzie wyglądał
    mój
    > numer konta w nowym formacie :-) Zakładając, że mój bank doda zera po
    numerze
    > oddziału, a przed resztą cyferek w numerze - tak aby były w sumie 24
    znaki.

    Sumę kontrolną możesz wyliczyć lub sprawdzić za pomocą kalkulatora Windows,
    pisałem o tym kiedyś na forum mBanku:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=103
    55&t=10355

    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:
    /- Faza 1: zdobyć gacie
    /- Faza 3: Zysk

  • 22. Data: 2002-01-27 15:02:07
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Sprawdź mój program; liczy IBAN (standard, PKO: osoby prywatne i firmy,
    > Inteligo), posiada bazę banków NBP, a wkrótce w nowej wersji będzie sprawdzał
    > numery kart płatniczych, liczył cyfry kontrolne w Peselu, Nipie, regonie.
    >
    > http://www.ttom.obywatel.pl
    > http://ttom5.republika.pl (w razie, gdyby powyzszy nie działał)

    A o co w tym programie chodzi z tym "dostępne numery rachunków w INTELIGO"?
    Co to w ogóle jest?

  • 23. Data: 2002-01-27 15:11:21
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    > A o co w tym programie chodzi z tym "dostępne numery rachunków w
    INTELIGO"?
    > Co to w ogóle jest?

    W inteligo cyfry kontrolne to zawsze 11 :-))

    Kolejne subkonta dostaja numery w sposób który daje to 11
    (nr klienta jest stały).
    Generator pozwala sprawdzić bez otwierania i zamykania subkonta
    czy możemy liczyc na łatwiejszy do zapamiętania nr subkonta :-))
    BAH

  • 24. Data: 2002-01-28 21:28:25
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > numery kart płatniczych, liczył cyfry kontrolne w Peselu, Nipie, regonie.

    witam,

    właśnie opublikowałem wersję 2.0 programu IBAN. W nowej wersji dodałem to o
    czym pisałem wcześniej; więcej info i program IBAN.exe 2.0 na www:

    http://www.ttom.obywatel.pl
    http://ttom5.republika.pl (w razie gdyby powyższy link nie działał)

    pozdrawiam i życzę miłego użytkowania
    Tomasz Trela