  • 1. Data: 2006-05-19 18:10:59
    Temat: Akceptacja karty visa mbanku przy zakupie biletow
    Od: "dexter" <n...@o...pl>

    Witam

    Chce kupic bilet lotniczy na amerykanskiej stronie travelocity ewentualnie
    expedia - mam kk mbanku - czy amerykanskie strony nie beda odrzucaly transakcji
    moja karta? Czy karta mbanku nie ma dodatkowego zabezpieczenia nie pozwalajacego
    na uzycie karty bez dodatkowej formy autoryzacji?

    Wiecej o tym:
    http://www.usa.info.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=5284

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-19 20:29:59
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "dexter" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > expedia - mam kk mbanku - czy amerykanskie strony nie beda odrzucaly
    transakcji

    To jest Visa Classic?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-05-19 22:11:59
    Od: "dexter" <n...@o...pl>

    > To jest Visa Classic?

    Tak, Visa Classic - czarna ze zlota rybka

  • 4. Data: 2006-05-19 22:34:09
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Tak, Visa Classic - czarna ze zlota rybka

    No to nie powinno byc rac zej problemow...
    Ale nie bedziesz wiedzialm jak nie sprobujesz :)
    A jak juz sprobujesz, to napiszesz jak poszlo :P

    Pozdrawiam
    SDD