  • 1. Data: 2004-04-06 19:54:57
    Temat: Agencje PKO BP i karty
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    Dzis przechodzac kolo agencji PKO BP zobaczylem wielki plakat z haslem cos w
    stylu "Plac karta za rachunki" i dopiskiem ze teraz we wszytskich agencjach
    mozna pobrac gotowke na karte i wlasnie oplacic rachunki. Na plakacie byl
    terminal eService. Ma ktos moze jakies blizsze informacje jak oni traktuja te
    operacje? - jako wyplate gotowki?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2004-04-06 21:04:59
    Temat: Re: Agencje PKO BP i karty
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "JaKi"

    http://kartyonline.pl/ciek.php?id=23

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 3. Data: 2004-04-07 05:43:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Karol Zwiruk" <p...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "JaKi"

    > agencjach
    > te
    >
    > http://kartyonline.pl/ciek.php?id=23

    No milo, ze masz taki serwis, ale tam NIE MA odpowiedzi na postawione
    pytanie.
    Nie przeginaj...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2004-04-07 05:46:18
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > No milo, ze masz taki serwis, ale tam NIE MA odpowiedzi na postawione
    > pytanie.
    > Nie przeginaj...

    to ty przeginasz - tam jest pelna odpowiedz, ale jak nie umiesz czytac to ci
    to przetlumacze - jak wyplata gotowki !

  • 5. Data: 2004-04-07 08:06:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > to ty przeginasz - tam jest pelna odpowiedz, ale jak nie umiesz czytac to
    ci
    > to przetlumacze - jak wyplata gotowki !

    Ty mi nie tlumacz, bo mnie interpretacje nie interesuja. Mnie interesuje JAK
    JEST NAPRAWDE.
    Mozesz zacytowac ten fragment, z ktorego wnioskujesz ze "jak gotowka"?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2004-04-07 08:27:35
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Mozesz zacytowac ten fragment, z ktorego wnioskujesz ze "jak gotowka"?

    "Celem umieszczenia terminali w placówkach jest umożliwienie posiadaczom
    kart wypłat gotówki przy wykorzystaniu kart debetowych. Jest to alternatywa
    wobec wypłat z bankomatów, a terminale mogą znaleźć się tam gdzie
    wystawienie bankomatu po prostu się nie opłaca"

    Poza tym obejrzyj slipa.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-04-07 08:59:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > wobec wypłat z bankomatów, a terminale mogą znaleźć się tam gdzie
    > wystawienie bankomatu po prostu się nie opłaca"

    No dobra, to teraz dla czytajacych inaczej:
    1. Czy tam jest napisane "JEDYNYM celem..."?
    2. Jezeli nie ma slowa "jedynym" albo rownowaznego, to czy uprawniony jest
    wniosek ze MOGA BYC wykonywane inne transakcje niz wyplata gotowki, KTORE
    NIE SA OPISANE w tym tekscie?
    3. Czy w calym tym tekscie jest JAKAKOLWIEK informacja o o innych
    transakcjach niz gotowkowych?
    4. Cytat z posta zaczynajacego watek:"plakat z haslem (...)"Plac karta za
    rachunki" i dopiskiem ze teraz we wszytskich agencjach
    mozna pobrac gotowke na karte i wlasnie oplacic rachunki"

    > Poza tym obejrzyj slipa.

    A co mnie obchodzi slip z wyplaty gotowki?

    Po prostu opis TZ nie jest pelny i odpowiedzi na postawione pytanie nie
    udziela.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2004-04-07 09:29:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Po prostu opis TZ nie jest pelny i odpowiedzi na postawione pytanie nie
    > udziela.

    Udziela - wystarczy czytać ze zrozumieniem.

  • 9. Data: 2004-04-07 10:18:06
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]

    > rachunki" i dopiskiem ze teraz we wszytskich agencjach
    > mozna pobrac *_GOTOWKE_* na karte i wlasnie oplacic rachunki"

    Piszesz sam do siebie???

    > Po prostu opis TZ nie jest pelny i odpowiedzi na postawione pytanie nie
    > udziela.

    To Ty upierdliwie upierasz się przy wyimaginowanym nie wiem skąd wniosku.
    To że w jakimś tam banku kiedyś_było_można/można/można_będzie
    opłacać rachunki KK jako transakcja bezgotówkową tu nie ma nic do rzeczy.

    "teraz we wszytskich agencjach mozna pobrac *_GOTOWKE_* na karte ..."

    "Ma ktos moze jakies blizsze informacje jak oni
    traktuja te operacje? - jako wyplate gotowki?"

    A jak Twoim zdaniem maja traktować?
    Najlepiej jako bezzwrotną pożyczkę?
    Czemu Karol o tym też nie pisze?
    I kto tu przegina?

    --
    pzdr, St.

  • 10. Data: 2004-04-07 12:00:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Piszesz sam do siebie???

    Nie, do ciebie.

    > To Ty upierdliwie upierasz się przy wyimaginowanym nie wiem skąd wniosku.
    > To że w jakimś tam banku kiedyś_było_można/można/można_będzie
    > opłacać rachunki KK jako transakcja bezgotówkową tu nie ma nic do rzeczy.

    No wlasnie ma

    > "teraz we wszytskich agencjach mozna pobrac *_GOTOWKE_* na karte ..."

    ale wyciales "i oplacac rachunki" a o to mi chodzilo.
    Kiedy w TPSA oplacalem rachunek karta przy uzyciu POSa to nie byla wyplata
    gotowkowa.

    > "Ma ktos moze jakies blizsze informacje jak oni
    > traktuja te operacje? - jako wyplate gotowki?"
    >
    > A jak Twoim zdaniem maja traktować?

    Nie wiem.
    I z tekstu KZ tego sie nie dowiem, bo byl on pisany 1,5 miesiaca temu i
    omawia wylacznie rozne aspekty wyplacania gotowki w agencjach PKO BP.
    Rzeczony plakat "Plac karta za rachunki" jak rozumiem ukazal sie pozniej i
    mowil o innej usludze - przynosi klient sterte rachunkow i zamiast pieniedzy
    na oplacenie ich podaje karte.
    Bardzo mozliwe, ze tez zaplaci jak za wyplate gotowki, ale w tekscie KZ nie
    ma ani slowa o oplacaniu rachunkow. I tylko o to mi chodzilo.

    > Najlepiej jako bezzwrotną pożyczkę?
    > Czemu Karol o tym też nie pisze?
    > I kto tu przegina?

    Ty