  • 1. Data: 2003-11-22 08:38:26
    Temat: ANKIETA: Ubezpieczenia online
    Od: "Luk" <k...@i...pl>

    Zapraszam wszystkich, którzy mają wolną chwilkę do wypełnienia ankiety
    dotyczącej sprzedaży ubezpieczeń za pośrednictwem Internetu.
    http://www.eprotection.com.pl/ankieta.htm

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2003-11-22 09:00:51
    Temat: Re: ANKIETA: Ubezpieczenia online
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Luk <k...@i...pl> wrote:
    > http://www.eprotection.com.pl/ankieta.htm

    Wypelnilem, ale musialbym wysylac via mail - wiec zrezygnowalem z wyslania

  • 3. Data: 2003-11-22 09:49:48
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 22 Nov 2003 10:00:51 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Wypelnilem, ale musialbym wysylac via mail - wiec zrezygnowalem z wyslania
    Tak samo ja ... bez sensu wysylac mailem cos takiego, przeciez lepiej
    od razu do bazy wklejac i miec w miare wyniki przygotowane do
    sortowania i prezentowania ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 4. Data: 2003-11-22 10:10:10
    Od: "Luk" <k...@i...pl>

    > Tak samo ja ... bez sensu wysylac mailem cos takiego, przeciez lepiej
    > od razu do bazy wklejac i miec w miare wyniki przygotowane do
    > sortowania i prezentowania ...

    Wezwany do tablicy odpowiadam. Strona umieszczona jest na serwerze, na
    ktorym nie mam dostepu do baz Mysql ani nawet do CGI. W najblizszym czasie
    zostanie przeniesiona do nowy serwer a do tego czasu niestety to jest jedyna
    mozliwa forma przeprowadzenia ankiety. Jednak zapewniam, ze kazdy formularz
    jest wpelni wykorzystywany.
    To jest niestety urok serwisów non-profit. Nasze badania nie są sprzedawane,
    ale udostepniane wszystkim zainteresowanym. W zwiazku z tym brakuje nam
    pieniedzy na zakup kont na profesjonalnych serwerach. Wychodzimy z
    założenia, że lepiej robić takie ankiety niz, jak nasze towarzystwa
    ubezpieczeniowe, ignorowac badania tego segmentu rynku.

    Pozdrawiam
    Łukasz Kidoń

  • 5. Data: 2003-11-22 19:59:44
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    > założenia, że lepiej robić takie ankiety niz, jak nasze towarzystwa
    > ubezpieczeniowe, ignorowac badania tego segmentu rynku.

    tylko ze wtedy niewiele powaznych osob zgodzi sie na podanie tych danych
    wraz z
    emailem do nich

    PiotR

  • 6. Data: 2003-11-24 17:34:12
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Luk" <k...@i...pl> skribis:

> [...]
    >zostanie przeniesiona do nowy serwer a do tego czasu niestety to jest jedyna

    Nieprawda. Sa serwisy typu form2mail.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{