  • 1. Data: 2003-11-21 22:20:24
    Temat: Jak wyslac wieksza kwote za granice ?
    Od: "Nieuswiadomiony" <w...@i...pl>

    Jak wytransferowac z Polski wieksza kwote - ok. 8-10 tysiecy dolarow, nie
    podajac w polskim banku celu przlewu?
    Tzn. wiem, ze tego sie nie da.
    Wszystkie transfery powyzej 10 tysiecy Euro ( ? ) sa rejestrowane, ale nawet
    te nieco mniejsze musza miec podany jakis wiarygodny cel.
    Dajmy na to, ze kupuje cos na aukcji w Stanach i chce wyslac te kase do firmy
    posredniczacej, rowniez w Stanach...

    Jak to zrobic, jesli nie chce zdradzac, co kupuje ( zadne narkotyki czy takie
    tam, moze to byc rownie dobrze krawat Elvisa, ale chodzi mi o to, zeby nie
    podawac co to takiego... )

    Czy jesli mam rodzine we Francji, to moge wyslac te kwote do niej, podajac za
    cel np. "zwrot pozyczki", a im od siebie bedzie latwiej wyslac te pieniadze do
    Stanow?

    z gory dzieki za wszelkie porady i informacje

  • 3. Data: 2003-11-21 23:00:27
    Temat: Re: Jak wyslac wieksza kwote za granice ?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Nieuswiadomiony napisał:

    > Czy jesli mam rodzine we Francji, to moge wyslac te kwote do niej, podajac za
    > cel np. "zwrot pozyczki", a im od siebie bedzie latwiej wyslac te pieniadze do
    > Stanow?

    A nie mozesz po prostu napisac: aukcja nr ....., albo :zaplata za
    wylicytowany produkt na aukcji nr ....., bo numer to chyba potrzebny
    jest do rozliczenia. Nie sadze by ktos w banku mial czas i ochote, by
    zagladac co kupiles.

    Bartol

  • 2. Data: 2003-11-21 23:00:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>