  • Data: 2020-03-29 04:43:41
    Temat: Re: AKantor NIP
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Ale PiteR w UK siedzi, więc nie wiem, jak tam się to nazywa (w USA
    > nazywa się TIN - i tam chyba też, żeby było trudniej zgadnąć,
    > dostaje się i TIN i SSN ;)

    jest NIN i UTR

    NIN to numer ubezpieczenia, wrażliwy, nie można ujawniać
    UTR to Unique Taxpayer Reference dzialalność (mnie nie dotyczy)

    czy jestes rezydentem podatkowym USA - nie
    czy jestes rezydentem podatkowym innego kraju - tak
    wybierz kraj z listy - Wielka Brytfanna
    pojawia się wtedy nastepna rybryka - podaj NIP

    poniżej zgody świadom odpowiedzialnosci karnej ...

    acha no i nie jestem rezydentem podatkowym Polski

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza