  • 21. Data: 2003-01-10 11:09:26
    Temat: Re: A2 - na płatnosci kartą trzeba czekać aż pół roku???
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> wrote in message
    news:avkatb$kal$1@news.tpi.pl...
    > On chyba chciał odjechać, bo mu płatność kartą nie wyszła:-(
    > To naprawdę nie zjedzie....

    Aaaa - no dobra, znowu dałem ciała ;-))) Chodzi od storny zewnętrznej?
    Myślałem, że chodzi o to, że od strony wewnętrznej ktoś zagalopował się za
    daleko i zapomniał zjechać ostatnim bezpłatnym zjazdem (na A4 płaci się 5 zł
    na wjeździe i 5 zł na wyjeździe - można więc zapłacić np tylko 5 zł ;-).
    Jesli od zewnątrz to rzeczywiście głupio. Ale wydaje mi się, że jeśli nie
    będzie miał czym zapłacić to chyba muszą mu jakoś umożliwić zawrócenie?
    Pewnie mają tam jakieś otwierane prześwity?

    K. Kowalski

  • 22. Data: 2003-01-10 12:57:27
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "KULKA" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie no co za facet :-)))

    I tak nie zapłaci 80 gr :-))) Ja kupowałem kiedyś Rzeczpospolitą (1,70)
    kartą, ale z takich zabaw się chyba wyrasta? ;-P

    K. Kowalski

  • 23. Data: 2003-01-10 13:15:04
    Od: KULKA <r...@p...onet.pl>

    wiadomości news:avhfrs$glc$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Powiedz to kupującym "jogurt" za 80gr kartą kredytową:-)))

    Nie no co za facet :-)))

    Tomcio

  • 24. Data: 2003-01-10 13:16:37
    Od: w...@p...onet.pl

    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > ==============
    > Tymczasem ci kierowcy, którzy mają przy sobie tylko karty, twierdzą, że to
    > skandal, w dwóch przypadkach pracownicy spółki wzywali policję.
    > Funkcjonariusze nie ukarali jednak kierowców, wyszli bowiem z założenia, że
    > nie uchylają się oni od płacenia, a to nie ich wina, że spółka nie
    > przygotowała się do przyjmowania kart kredytowych.
    > =============
    >
    > No prosze. A policja wie lepiej - karta JEST w Polszcze prawnym srodkiem
> [...]

    Kartą mozna płacić ale nie trzeba ... to jakbyś wszedł do MacDonalda i żadał
    zapłaty kartą ... bo ... no właśnie.
    Sprzedawca może a nie musi przyjąć płatności .....
    To w jego interesie jest posiadanie terminala.

    Tomasz

  • 25. Data: 2003-01-10 13:30:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Kartą mozna płacić ale nie trzeba ...

    Chyba mnie nie zrozumiales...
    ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 26. Data: 2003-01-10 13:32:27
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

> [...]
    > zapłaty kartą ... bo ... no właśnie.
    > Sprzedawca może a nie musi przyjąć płatności .....
    > To w jego interesie jest posiadanie terminala.

    Ale tam jak Ci się nie podoba to wychodzisz. Tutaj zaś nie masz wyboru.
    Wszak autostrada to droga jednokierunkowa.

    Piotrek

  • 27. Data: 2003-01-10 13:47:07
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Piotr Solarz" <p...@...pl> wrote in message
    > Ale tam jak Ci się nie podoba to wychodzisz. Tutaj zaś nie masz wyboru.
    > Wszak autostrada to droga jednokierunkowa.

    Ale w którą? Do Poznania czy Warszawy? ;-P

    BP, NNSMP :-)
    K. Kowalski

  • 28. Data: 2003-01-12 13:48:45
    Od: "ART" <n...@n...pt>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:avmjgg$nr5
    > I tak nie zapłaci 80 gr :-))) Ja kupowałem kiedyś Rzeczpospolitą (1,70)
    > kartą, ale z takich zabaw się chyba wyrasta? ;-P
    Albo dorasta ...
    w Finlandii spedzilem 2tyg. placa za wszstko karta , np.: McDonald's, bilety
    w tramwaju etc.
    ...u nas to bedzie za 10 lat.

    pozdrawiam
    ART

  • 29. Data: 2003-01-13 18:19:27
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "ART" <n...@n...pt> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:avmjgg$nr5
    > Albo dorasta ...
    > w Finlandii spedzilem 2tyg. placa za wszstko karta , np.: McDonald's,

    W Poznaniu za bilety w tramwaju będzie mozna wkrótce płacić SMS-em. Gorzej,
    że wcześniej trzeba będzie kupić w kiosku specjalną kartę z kodami ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 30. Data: 2003-01-14 09:28:50
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Piotr Solarz napisał:

    > Niby bliżej do Płocka jak z Wrocławia, a jakoś drożej.

    W Gdansku (miescie, gdzie jest Rafineria Gdanska) paliwo jest chyba
    najdrozsze w .pl :( W wakacje jadac przez Polske w okolicy Glogowa
    tankowalem kilkadziesiat groszy mniej na litrze :(((