  • 1. Data: 2003-01-08 11:45:11
    Temat: A2 - na płatnosci kartą trzeba czekać aż pół roku???
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    http://www.rp.pl/dodatki/wiel_030107/wiel_a_14.html

    BaLab

  • 2. Data: 2003-01-08 12:10:00
    Temat: Re: A2 - na płatnosci kartą trzeba czekać aż pół roku???
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:avh312$3e3$1@news2.ipartners.pl...
    > http://www.rp.pl/dodatki/wiel_030107/wiel_a_14.html
    >
    > BaLab

    ==============
    Tymczasem ci kierowcy, którzy mają przy sobie tylko karty, twierdzą, że to
    skandal, w dwóch przypadkach pracownicy spółki wzywali policję.
    Funkcjonariusze nie ukarali jednak kierowców, wyszli bowiem z założenia, że
    nie uchylają się oni od płacenia, a to nie ich wina, że spółka nie
    przygotowała się do przyjmowania kart kredytowych.
    =============

    No prosze. A policja wie lepiej - karta JEST w Polszcze prawnym srodkiem
    platniczym...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2003-01-08 13:55:10
    Od: "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl>

    Na A4 Katowice-Kraków też nie można płacić kartą...

    --
    Pzdr, Stacho

  • 4. Data: 2003-01-08 14:24:33
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message
    > http://www.rp.pl/dodatki/wiel_030107/wiel_a_14.html

    Jacyś nerwowi Ci Poznaniacy ;-P na A4 też nie da się płacić kartą i co z
    tego? Zresztą - 10 zł???

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2003-01-08 14:41:09
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:avhfrs$glc$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "BaLab" <b...@p...com> wrote in message
    >
    > Jacyś nerwowi Ci Poznaniacy ;-P na A4 też nie da się płacić kartą i co z
    > tego? Zresztą - 10 zł???

    He, he... Prawdziwi Poznaniacy będą zjeżdżać z autostrady przed punktem
    poboru opłat ;-). W lokalnych gazetach już drukują mapki z
    najkorzystniejszymi alternatywnymi trasami ;-))).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2003-01-08 14:52:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avhdav$c0t$1@news2.ipartners.pl, BaLab wrote:

    > He, he... Prawdziwi Poznaniacy będą zjeżdżać z autostrady przed
    > punktem poboru opłat ;-). W lokalnych gazetach już drukują mapki z
    > najkorzystniejszymi alternatywnymi trasami ;-))).

    Ten był prawdziwszy, bo pojechał za darmo :))))

    --
    Robert (Poznaniak, ale z rowerem ;) )

  • 7. Data: 2003-01-08 15:16:18
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

> [...]
    > poboru opłat ;-). W lokalnych gazetach już drukują mapki z
    > najkorzystniejszymi alternatywnymi trasami ;-))).

    Ale i tak im współczuję. Paliwko droższe o jakieś 20 groszy na litrze niż w
    bliskim Wrocławia Lesznie, czy też samym Wrocławiu.

    Niby bliżej do Płocka jak z Wrocławia, a jakoś drożej.

    Piotrek

  • 8. Data: 2003-01-08 15:22:52
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości

    > Ale i tak im współczuję. Paliwko droższe o jakieś 20 groszy na litrze niż
    > bliskim Wrocławia Lesznie, czy też samym Wrocławiu.
    >
    > Niby bliżej do Płocka jak z Wrocławia, a jakoś drożej.

    E tam, wszyscy Prawdziwi Poznaniacy jeżdżą do Auchan 15 km za Poznaniem, bo
    tam paliwko o 30 gr na litrze tańsze :-). Stacje w centrum są dla frajerów z
    Warszawki ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 9. Data: 2003-01-08 15:26:43
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    wiadomości news:avhfrs$glc$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > Jacyś nerwowi Ci Poznaniacy ;-P na A4 też nie da się płacić kartą i co z

    Powiedz to kupującym "jogurt" za 80gr kartą kredytową:-)))

  • 10. Data: 2003-01-08 15:38:45
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

> [...]
    bo
    > tam paliwko o 30 gr na litrze tańsze :-). Stacje w centrum są dla frajerów

    Pamiętam minę pracownika stacji w Poznaiu jak zatankowałem 2 lity (jechałem
    z nad morza do domciu do Wrocławia) jeszcze śmiał zapytać czemu tak mało.
    Przecież wiadomo, dojechać w okolice Leszna, a potem co najmniej 10% tańsze
    paliwko.

    Piotrek