  • Data: 2005-06-24 20:53:04
    Temat: Re: A propos "Kart z doładowaniem" BZ WBK ...
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    news:6c7d56096e08d17135ae1108e8e1c6d4@krystian.i.jeg
    o.chomik...

    > No fakt - zapomniałem o limicie 3000 zł. Jeśli kwota jednorazowej
    > transakcji rzeczywiście jest ograniczona do kwoty nominału (a nie
    > nominału + dopłaty) to faktycznie jest to utrudnienie. No i zapomniałem
    > o zakupach za granicą. Przy zakupach zagranicznych limit rzeczywiście
    > moża łatwo wykorzystać. Dziwna ta karta. Ech, żeby tak Maestro ING
    > Podróżnik miała możliwość obsługi transakcji internetowych. Z podglądem
    > przez Internet jaki oferuje ING - to byłoby coś.
    >

    > Pozdrawiam,
    >
    > Krystian

    Zawiodłem się troche na tej karcie. Tak fajnie się zapowiadało :)))
    Produkt bardzo ciekawy ale zrobiony "bez pomyślunku". Żeby chociaż kwota
    maksymalnej transakcji nie była ograniczona do 500 zł., bo co mozna za to
    kupic ?
    Waciki ?! :):):):)
    Ciekawe czym się kierowali narzucając tak mocne ograniczenia i opłaty na te
    karty ?
    Czyżby nie chcieli robić konkurencji dla swoich kredytówek (przynajmniej
    jeżeli chodzi o transakcje zdalne)?
    Co do Podróznika. Cieszyłbym się gdyby mój bank umożliwił płacenie nim w
    necie :):):)

    Cóż przyjdzie jeszcze poczekać na porządnego pre-paida albo skusić się na
    kredytówkę :))

    Zdrów
    KUB'a