eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiA jednak uznali :-))))) › Re: A jednak uznali :-)))))
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: A jednak uznali :-)))))
    Date: Mon, 7 Jan 2002 14:01:29 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <a1c66r$52u$1@news.tpi.pl>
    References: <a1bnsc$qi8$1@news.onet.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    <a1bu7r$717$1@news.onet.pl> <a1c3vn$ftu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pp-net.pai.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1010408475 5214 212.244.221.195 (7 Jan 2002 13:01:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Jan 2002 13:01:15 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Subject: Odp: A jednak uznali :-)))))
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:152620
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik KRZYCHO <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1c3vn$ftu$...@n...onet.pl...
    > > Jednak zastanawiające jest ich odpowiedź "
    > > bankomat był komisyjnie otwierany i jest wszystko
    > > w porządku".... czyżby w ogółe go nie otwierali ?
    > > na jakiej zasadzie Fortis uznał reklamację ?
    >
    > Czekam na pisemko z Fortisu z wyjaśnieniami bo też jestem mocno
    zaskoczony.
    > Jesli kobieta mówi mi w BGŻ że bankomat był sprawdzony i jest ok to
    dlaczego
    > po interwencji innego banku okazuje się że nie jest ok ??

    Bo pewnie w dalszym ciagu "bankomat jest ok" a problem byl w lacznosci
    miedzy bankomatem a reszta swiata. Bankomat transakcje uniewaznil i dlatego
    po sprawdzeniu obsluga nie znalazla "nadmiaru banknotow" - zatem "bankomat
    jest ok". Informacja o uniewaznieniu nie dotarla gdzie trzeba i dlatego byla
    blokada na koncie.
    A jakiej tresci, poza informacja o uznaniu reklamacji, sie spodziewasz w
    pismie z Fortisa?

    --
    Pozdrowienia
    --
    Slawek Kos --> s...@p...com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1