  • 11. Data: 2004-01-28 13:01:19
    Temat: Re: A gdyby tak INTELIGO obnizylo koszty przelewu do 0.5zl...
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    Dnia 28 Jan 2004 13:51:26 +0100, <z...@p...onet.pl> napisał:

    > ...godzi się dodać: %% - też "nie wiele" ;)

    "Paaanie. Daj pan spokój"... z tymi procentami _gdziekolwiek_.
    Na bułkę zarobisz? Toż szkoda cennych minut żeby w ogóle o tym pisać...
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2004-01-28 14:54:43
    Od: z...@p...onet.pl

    > "Paaanie. Daj pan spokój"... z tymi procentami _gdziekolwiek_.
    > Na bułkę zarobisz? Toż szkoda cennych minut żeby w ogóle o tym pisać...

    Jeśli gościu prawi o tym, że 0,99 za przelew "to nie wiele", to %% są tym
    bardziej "nie wielkie" bo nawet "na bułkę" nie starczy ;(

    Za 2x0,99 to w miesiącu masz na kilka bułek..., a jak zrobisz wystarczjącą
    liczbę przelewów o to i na pół basa starczy.

    Jak się chwali dany produkt to trzeba uwzględniać wszystkie jego cechy, a nie
    wybiórczo ;)

  • 13. Data: 2004-01-28 15:24:45
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Jeśli gościu prawi o tym, że 0,99 za przelew "to nie wiele", to %% są tym
    > bardziej "nie wielkie" bo nawet "na bułkę" nie starczy ;(

    Może podchodzi do oprocentowania i opłat tak jak ja? ;)
    Moje podejście jest w skrócie takie: "Kasy od Was nie chce, chce solidnych
    usług, wygody i profesjonalizmu, i za to jestem w stanie 'co nieco'
    zapłacić."

    > Za 2x0,99 to w miesiącu masz na kilka bułek...,

    Żona bułki kupuje, ale chyba za około 2zł to naprawde kilka wyjdzie? Muszę
    skonsultować :)

    > wystarczjącą
    > liczbę przelewów o to i na pół basa starczy.

    No, przy takiej ilości to już warto rozważyć posiadanie konta a la VW albo
    Lukas, bo pół basa piechotą nie chodzi :)

    > Jak się chwali dany produkt to trzeba uwzględniać wszystkie jego cechy,
    > a nie
    > wybiórczo ;)

    A jak najbardziej. Ale to już każdy powinien dopasowywać do swoich
    potrzeb. Mój znajomy z Poznania jest teraz wniebowzięty: "Ja tam przelewów
    prawie nie robię, a tych bankomatów teraz jak psów u nas".

    Dla mnie z kolei - nic sie nie zminiło na plus (dlatego mBank u mnie dawno
    w stanie zerowym, i tak pozostanie), a i o zamknięciu myślę, bo po co
    czekać na opłatę za samo prowadzenie konta.

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______