  • 1. Data: 2004-01-28 08:46:35
    Temat: Czy mi się zdaje, czy powinienem już ...
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    leczyć się profilaktycznie co by spazmów, wymiotów i innych opętań nie
    dostać widząc napis mbank ?

    Bosz ... załóżcie grupę pl.biznes.bank.mbank i po sprawie ;> ...

    Mam już dość tego, że co 2 post na grupie jesat postem o charakterze :>
    ubolewam nad tym co zrobił ten straszny bank ... matko .. on sie robi jak
    marmurek ;P

    Pozdrawiam ...

    SP na L4

  • 2. Data: 2004-01-28 08:47:59
    Temat: Re: Czy mi się zdaje, czy powinienem już ...
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    e tam, za tydzien sprawa przestanie byc swieza i sie uspokoi, przeciez
    to normalne ze jak jest jakas akcja, to i reakcjia grupy
    nastepuje...wytrzymaj tyzdien jeszcze i po sprawie

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-01-28 18:27:04
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 28 Jan 2004 09:46:35 +0100, "Edmund Poważny" <E...@k...ru>
    wrote:

    >leczyć się profilaktycznie co by spazmów, wymiotów i innych opętań nie
    >dostać widząc napis mbank ?
    >
    >Bosz ... załóżcie grupę pl.biznes.bank.mbank i po sprawie ;> ...

    To sprobuj zalozyc. Jak Ci sie w ciagu pol roku uda to pierwszy bede
    gratulowal... ;P

    >Mam już dość tego, że co 2 post na grupie jesat postem o charakterze :>
    >ubolewam nad tym co zrobił ten straszny bank ... matko .. on sie robi jak
    >marmurek ;P

    To po kiego grzyba czytasz te wszystkie posty? Wybieraj tylko interesujace
    Ciebie watki.

    dn

  • 4. Data: 2004-01-28 20:27:56
    Od: "Nikto" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Edmund Poważny" <E...@k...ru> napisał w wiadomości
    > leczyć się profilaktycznie co by spazmów, wymiotów i innych opętań nie
    > dostać widząc napis mbank ?
    >
    > Bosz ... załóżcie grupę pl.biznes.bank.mbank i po sprawie ;> ...

    Nawet dwie:

    pl.biznes.banki.mbank.zondzi.nawet.z.zoplatami.za.pr
    zelew
    pl.biznes.banki.mbank.odchodze.bo.sie.strasznie.zawi
    odlem.jak.nigdy.w.zyciu

    MM