  • 1. Data: 2004-01-28 08:25:24
    Temat: A gdyby tak INTELIGO obnizylo koszty przelewu do 0.5zl...
    Od: "alexander" <S...@...OFF>

    ...to zaraz bym sie tam przeniosl.
    Jakos zawsze Inteligo bardziej mi odpowiadalo funkcjonalnoscia, tylko te
    koszty przelewu.
    No i siec bankomatow rozwinieta...

  • 2. Data: 2004-01-28 08:25:41
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    > ...to zaraz bym sie tam przeniosl.
    > Jakos zawsze Inteligo bardziej mi odpowiadalo funkcjonalnoscia, tylko te
    > koszty przelewu.
    > No i siec bankomatow rozwinieta...

    Ja posiadam inteligo i jestem bardzo zadowolony.

  • 3. Data: 2004-01-28 08:45:46
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    alexander wrote:

    > ...to zaraz bym sie tam przeniosl.
    > Jakos zawsze Inteligo bardziej mi odpowiadalo funkcjonalnoscia, tylko te
    > koszty przelewu.

    no tak 0.99PLN a na wszystkie PKO BP 0PLN hmmmmm poczekaj az mBank
    podniesie koszt do 1PLN i juz bedziesz mogl z zyskiem sie do Inteligo
    przylaczyc.....

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-01-28 09:49:48
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisał w wiadomości

    > no tak 0.99PLN a na wszystkie PKO BP 0PLN hmmmmm poczekaj az mBank
    > podniesie koszt do 1PLN i juz bedziesz mogl z zyskiem sie do Inteligo
    > przylaczyc.....

    Zaraz zaraz...
    Przelewy do ZUS i US (konto firmowe)
    Inteligo: chyba 3,-PLN-y za przelew
    mBank: 0,-PLN-ów za przelew...
    Wystarczy za uzasadnienie...?
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 5. Data: 2004-01-28 10:36:05
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Zaraz zaraz...
    > Przelewy do ZUS i US (konto firmowe)
    > Inteligo: chyba 3,-PLN-y za przelew
    > mBank: 0,-PLN-ów za przelew...
    > Wystarczy za uzasadnienie...?

    ZUS 2.99 US 1.49

  • 6. Data: 2004-01-28 11:47:47
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > ZUS 2.99 US 1.49

    Podziękowania za doprecyzowanie, które dotyczy Inteligo oczywiście...

  • 7. Data: 2004-01-28 11:48:36
    Od: "enterkomp" <i...@e...com>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja posiadam inteligo i jestem bardzo zadowolony.

    no tak sie sklada ze tez mam konto w Inteligo no i coz :-) tez jestem
    zadowolony: darmo linia, super obsluga, estetyczne przesylki i wyglad stron.
    bankomaty, wplaty bez prowizyjne. a oplaty tylko 0,99 za przelew i za
    karte - nie wiele

    --

    serdecznie pozdrawiam
    http://sklep.enterkomp.com

  • 8. Data: 2004-01-28 12:05:19
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "enterkomp" <i...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    stron.
    > bankomaty, wplaty bez prowizyjne. a oplaty tylko 0,99 za przelew i za

    Jesli mowa o koncie prywatnym, to się z Tobą zgodzę...
    W przypadku konta firmowego Inteligo nie wypada już tak "różowo" na tle
    mBanku...

  • 9. Data: 2004-01-28 12:09:16
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Chmielu wrote:

    > Podziękowania za doprecyzowanie, które dotyczy Inteligo oczywiście...

    oczywiscie, Inteligo i konto Firmowe w indywidualnym jest taniej.

  • 10. Data: 2004-01-28 12:51:26
    Od: z...@p...onet.pl

    > ... a oplaty tylko 0,99 za przelew i za karte - nie wiele

    ...godzi się dodać: %% - też "nie wiele" ;)