    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: A bitcoin...
    <othmdq$a10$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <otht3j$ilk$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <m...@p...waw.pl>
    <otibl8$ef$1@node1.news.atman.pl>
    <59ff2282$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <otom69$r4v$3@node2.news.atman.pl>
    <5a00613f$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <ots9ll$7at$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <otsef1$p8l$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <otsjj3$h82$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Tue, 7 Nov 2017 16:50:55 +0100

    On 2017-11-07, Tomaszek <t...@t...org> wrote:

    [...]

    > Tak jest wYsoki sądzie;) Rozumiem, że jeśli myślę inaczej niż napisałeś,
    > to popełniam myślozbrodnię? To jest twoja interpretacja moich słów.

    Zaprezentowałeś książkowy przykład zawiści. Co ja poradzę, że tak pięknie
    się podłożyłeś? :) I gwoli ścisłości, nie potrzeba być sędzią by móc opiniować
    czyjeś zachowanie, ale doceniam próbę odwrócenia kota ogonem.

    Jeśli dla własnego lepszego samopoczucia musisz sobie wmawiać że jest inaczej,
    to sobie wmawiaj, mnie nic do tego.

    > Nie wypieram się. Cieszy mnie nieszczęście innych wywołane przez ich własną
    głupotę.
    > Oczywiście nieszczęścia przydarzają się z innych powodów i to już budzi moje
    > współczucie.

    A mnie nie cieszy cudze nieszczęście. I tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com