  • Data: 2018-05-30 17:38:59
    Temat: Re: 9 groszy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli Kris ma rację - ale mógłby podać jakiś konkretny przepis, bo OIDP to widywałem
    w regulaminach banków wymóg wyzerowania rachunku przed zamknięciem - to masz podstawę
    do reklamacji.
    Szczególnie, jeśli np. za ten "przedzamknięciowy" przelew coś policzą - to w końcu
    przelew zlecony w oddziale, rzadko są darmowe.
    A te 9gr mogły pójść na rachunek techniczny oddziału.
    W pekao tak ponad 10 lat leżało moje 20$, jak mi zamknęli bez pytania rachunek.
    Ciekawe, ile lat muszą tak leżeć, zanim bank je sobie przywłaszczy?
    I musi je przez ten czas w raportach wykazywać - księgowość musi się zgadzać co do
    grosza.
    Podobno w tepsie (?) na Koszykowej (?) jest w piwnicy zabetonowana (kawałek wystaje)
    koparka - i przez to jest na stanie. I jak jest spis z natury, to trzeba tam pójść i
    numerek inwentarzowy z tabliczki spisać...