  • Data: 2018-06-05 10:59:43
    Temat: Re: 9 groszy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Borneq b...@a...hidden.pl ...

    > Poszedłem do siedziby ING banku by zlikwidować konto firmowe.
    > Był problem, było na nim 9 groszy, kasa nie mogła ich zwrócić, nie
    > mogłem się także ich zrzec, potrzebne było podanie mojego innego konta.
    > Tu był problem, bo musiałbym jechać do domu i tego samego dnia wrócić.
    > Na szczęście po wyjściu z banku przypomniałem sobie że miałem cudem w
    > portfelu wydrukowany numer konta, który miesiące temu był potrzebny do
    > innych rzeczy.

    Wzruszyła mnie twoja historia :)))
    Nie masz smartfona zeby sobie sprawdzic nr rachunku?
    Nie masz telefonu zeby zadzwonic do banku i otrzymac nr rachunku?
    Mogłes podac nr rachunku jakiejs fundacji na szybko...
    Wreszcie - nie mogli ci wypłacic do reki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy