  • Data: 2018-06-01 01:19:50
    Temat: Re: 9 groszy
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    news:pemdaq$5ra$2@node2.news.atman.pl...

    > To co ma zrobić z tymi 9 groszami?
    > Nie dało się zrzec, kasa mi nie chciała wypłacić...

    Dlaczego? Religia im zabrania? Czyżby walka z gtówką doprowadziła do tego,
    że w bankach
    już nie mają?

    Kiedyś w PEKAO SA usłyszałem:
    -Nie możemy zamknąć rach. bieżącego jeżeli karta zostaje (karta miała
    przypisany własny
    rachunek, używanie płatne raz na rok) bo teraz weszły przepisy, że musimy
    zwracać część
    opłaty proporcjonalną do niewykorzystanego czasu. I nie będzie już konta na
    które bedziemy
    mogli tę resztę przelać.
    -To przed zamknięciem zwrócicie na konto karty i wypłaci się w kasie.
    -No ale zamykanie nie wiadomo dokładnie ile potrwa więc w chwili złożenia
    wniosku nie
    będzie jeszcze wiadomo ile dokładnie do zwrotu...

    Arek