  • Data: 2016-08-21 11:13:36
    Temat: Re: 8 edycja Money Mania
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-08-16 o 09:42, PW pisze:
    > Money Mania to wyjątkowa akcja dedykowana klientom poszukającym najlepszych
    > na rynku produktów finansowych.
    >
    > http://moneymania.pl/?IDDistributor=617

    Spam i to ordynarny. Z nudów przejrzałem ofertę i podejrzewam, że w
    większości banków na podobnych zasadach można zakładać rachunki. No i
    piszą głupoty o premii za założenie,a to nie prawda. Te 400 zł, to
    maksymalna kwota, jaką dostanie się od banku w ciągu 8 miesięcy za
    spełnieniem szeregu warunków poza założeniem tego rachunku.