  • 1. Data: 2004-10-07 12:59:30
    Temat: 700 tys. klientów mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Liczba Klientów mBanku przekroczyła 700 tys. W ciągu roku liczba Klientów
    mBanku wzrosła o 45%. Obecnie mBank obsługuje ponad 856 tys. rachunków, z
    czego 10% to rachunki mBIZNES (ich liczba wzrosła o 78% w porównaniu z
    październikiem 2003).
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6834

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-07 13:15:01
    Temat: Re: 700 tys. klientów mBanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > mBanku wzrosła o 45%. Obecnie mBank obsługuje ponad 856 tys. rachunków, z
    > czego 10% to rachunki mBIZNES (ich liczba wzrosła o 78% w porównaniu z

    No i jak widać sprawdzają się przewidywania, że 50 gr od przelewu spowoduje
    masowy odpływ klientów i upadek mbanku :-) Tylko jakoś chętnych do
    odszczekiwania nie ma-poznikali, jak tensor gdy WIBOR zamiast spadać zaczął
    piąć się w górę :-)

  • 3. Data: 2004-10-07 13:18:06
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 15:15, Glenn wrote:
    [...]

> [...]
    > masowy odpływ klientów i upadek mbanku :-) Tylko jakoś chętnych do
    > odszczekiwania nie ma-poznikali, jak tensor gdy WIBOR zamiast spadać zaczął

    A o ile przyrosły im depozyty od tamtego czasu (nie pamiętam, a nie chce
    mi się grzebać)

    KJ

  • 4. Data: 2004-10-07 13:21:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A o ile przyrosły im depozyty od tamtego czasu (nie pamiętam, a nie chce
    > mi się grzebać)

    Nie wiem-też nie chce mi się grzebać, ale depozyty niekoniecznie mają
    bezpośredni związek z opłatami - z resztą gdyby był znaczący spadek, to
    zapewne ktoś mając na względzie schadenfreude nie omieszkałby wrzucić tego
    na grupę ;-) Amra - masz jakies dane??

  • 5. Data: 2004-10-07 13:27:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > A o ile przyrosły im depozyty od tamtego czasu (nie pamiętam, a nie
    > chce mi się grzebać)

    "Wartość depozytów zgromadzonych w mBanku to 2,8 mld zł, a aktywa
    zgromadzone w Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych przekroczyły 340 mln zł.
    "

    Liczba klientow ma to przelozenie, ze tam jest duzo mlodych, ktorzy za
    niedlugo zaczna zarabiac (bo kto jak nie oni ;).
    I jest to ciekawy "target" dla roznych innych firm itp.

  • 6. Data: 2004-10-07 13:28:07
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Glenn <g...@b...pl> w poscie
    news:ck3fte$2ld$1@news.onet.pl napisal, co nastepuje:

    > Nie wiem-też nie chce mi się grzebać, ale depozyty niekoniecznie mają
    > bezpośredni związek z opłatami

    Podobnie jak ilosc rachunkow nie ma bezposredniego zwiazku z pozycja rynkowa
    banku :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 7. Data: 2004-10-07 13:28:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Podobnie jak ilosc rachunkow nie ma bezposredniego zwiazku z pozycja
    rynkowa
    > banku :)

    Pozycja rynkowa to raczej efekt zarobku netto, który bierze sie z akcji
    kredytowej, poziomu depozytów, ilości rachunków - także bezpośredniego
    związku nie ma ;-) Ja sobie raczej pozwoliłam na komentarz pamiętając posty
    o tym, że mbank po wprowadzeniu opłat za przelewy rychło upadnie, a w każdym
    razie nikt nie będzie w takim "oszukańczym" banku otwierał konta ;-))) Jakoś
    nikt nie kwapi sie tego odszczekiwać - to taki syndrom tensora, który
    zniknął akurat w tym momencie, gdy jego teoria dotycząca WIBORu została
    zweryfikowana przez rynek :-)

  • 8. Data: 2004-10-07 13:32:03
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 15:21, Glenn wrote:

> [...]
    > zapewne ktoś mając na względzie schadenfreude nie omieszkałby wrzucić tego

    Hmm.
    notatka z 2004-03-04
    ===================================
    Liczba rachunków prowadzonych przez mBank, pierwszy wirtualny bank w
    Polsce, przekroczyła 700 tys. Jednocześnie suma oszczędności
    zgromadzonych przez 580 tys. Klientów mBanku osiągnęła 3 miliardy złotych.
    ===================================
    Zdzisiejszej strony Amry
    Liczba Klientów mBanku przekroczyła 700 tys.[...]

    Wartość depozytów zgromadzonych w mBanku to 2,8 mld (+ jeszcze SFI
    które nie wiem jka liczyc)
    ===================================

    Czyli depozytowo wygląda to gorzej niż było, pytanie czy na kredytach
    sobie nie odbili.

    KJ

  • 9. Data: 2004-10-07 13:35:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czyli depozytowo wygląda to gorzej niż było, pytanie czy na kredytach
    > sobie nie odbili.

    Pozostaje pytanie, co miało na to największy wpływ - opłaty, przepływy do
    SFI, czy sytuacja na rynku (spadek depozytów bankowych). Raczej przelewający
    kasę nie są ankietowani na ten temat :-)

  • 10. Data: 2004-10-07 13:37:44
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    > masowy odpływ klientów i upadek mbanku :-) Tylko jakoś chętnych do
    > odszczekiwania nie ma-poznikali, jak tensor gdy WIBOR zamiast spadać

    ilu klientow przyroslo od wprowadzenia oplat ? A ilu przyroslo w
    analogicznym okresie ub. roku ? Wtedy dopiero mozna porownac i ocenic...

    D.