  • 11. Data: 2004-10-07 13:40:11
    Temat: Re: 700 tys. klientów mBanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ilu klientow przyroslo od wprowadzenia oplat ? A ilu przyroslo w
    > analogicznym okresie ub. roku ? Wtedy dopiero mozna porownac i ocenic...

    I co Ci da takie porównanie? Przecież nie załozysz, że opłaty są jedynym
    czynnikiem wpływającym na wzrost lub spadek ilości rachunków, bo gdyby się
    okazało, że PO wprowadzeniu opłat ilośc rachunków w stosunku do zeszłego
    roku wzrosła, prowadziłoby Cie to do wniosku, że opłaty spowodowały przyrost
    rachunków :-) A zdaje się, że nie to chciałbys udowodnić, a coś wręcz
    przeciwnego, nieprawdaż ;-) ?

  • 12. Data: 2004-10-07 13:40:41
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > Pozostaje pytanie, co miało na to największy wpływ - opłaty, przepływy do
    > SFI, czy sytuacja na rynku (spadek depozytów bankowych). Raczej
    przelewający
    > kasę nie są ankietowani na ten temat :-)

    raczej wplyw mialo zenujaco niskie oprocentowanie... Ciekawe jak depozyty w
    VW czy w ING ?

    D.

  • 13. Data: 2004-10-07 13:40:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > raczej wplyw mialo zenujaco niskie oprocentowanie... Ciekawe jak depozyty
    > VW czy w ING ?

    Żenujące? Chyba sie zagalopowałeś, nie sądzisz?

  • 14. Data: 2004-10-07 13:44:09
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    przyrost
    > rachunków :-) A zdaje się, że nie to chciałbys udowodnić, a coś wręcz

    na razie to ja chce poznac fakty i niczego nie chce dowodzic.

    D.

  • 15. Data: 2004-10-07 13:45:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > na razie to ja chce poznac fakty i niczego nie chce dowodzic.

    Hehehe - jasne :-) Ale dobrze by było, gdyby ten paskudny mbank padł z
    hukiem, słusznie ukarany za płatne przelewy, no nie :-))) ?

  • 16. Data: 2004-10-07 13:46:03
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > Żenujące? Chyba sie zagalopowałeś, nie sądzisz?

    nie sadze. W kazdym razie moje depozyty w mbanku spadly kilkukrotnie od
    czasu gdy w VW, Nordei czy na OKO moge miec znacznie wyzsze oprocentowanie.
    Praktycznie wystarczy mi mala gotowka w mbanku na koncie do wyplat z
    bankomatow i splaty KK. Nie widze sensu oszczedzania np. na emaxie czy na
    lokacie. Ty widzisz ?

    D.

  • 17. Data: 2004-10-07 13:48:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie widze sensu oszczedzania np. na emaxie czy na
    > lokacie. Ty widzisz ?

    Dopóki są lepsze oferty tez nie widzę. Nie nazwałabym jednak ich %
    "żenującymi". Weź pod uwagę, że możesz dowolnie wypłacać z emaxa, więc można
    go porównywac na dobre tylko z Pluskontem. OKO i lokaty, to inna kategoria.

  • 18. Data: 2004-10-07 13:56:32
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > Hehehe - jasne :-) Ale dobrze by było, gdyby ten paskudny mbank padł z
    > hukiem, słusznie ukarany za płatne przelewy, no nie :-))) ?

    lepiej by bylo gdyby sie wycofal z idiotycznych pomyslow jak oplaty za
    przelewy tak jak ING wycofal sie juz pare razy z glupich posuniec typu
    oplaty za konta walutowe.

    D.

  • 19. Data: 2004-10-07 14:21:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > lepiej by bylo gdyby sie wycofal z idiotycznych pomyslow jak oplaty za
    > przelewy tak jak ING wycofal sie juz pare razy z glupich posuniec typu
    > oplaty za konta walutowe.

    To nie to samo. Wiekszość banków ma przelewy płatne, a za to większośc ma
    konta walutowe bezpłatne. Dlaczego więc wycofywac się z płatnych przelewów?

  • 20. Data: 2004-10-07 14:42:39
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 7 Oct 2004 15:56:32 +0200, w <ck3hso$965$1@inews.gazeta.pl>, "Dave"
    <d...@o...pl> napisał(-a):

    > lepiej by bylo gdyby sie wycofal z idiotycznych pomyslow jak oplaty za
    > przelewy

    A tak BTW to mbank zrezygnował z opłaty za wysłanie przelewu z własnego konta
    biznesowego na własny ror? Coś jakoś mi nie policzył ostatnio, aż się zdziwiłem
    że tak się pohamował w swojej pazerności :)