  • 11. Data: 2002-08-27 08:46:31
    Temat: Re: 70 PLN i Euronet
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <akfara$sta$1@news.tpi.pl>, Artur M. Kaminski wrote:

    > prędzej zabraknie większych nominałów, parę razy wypłacałem w tym durnym
    > banku i dostałem pareset złotych w 10-złotówkach. I tylko raz była kartka że
    > innych nominałów zakrakło.

    To straszne!
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 12. Data: 2002-08-27 14:02:18
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    > To straszne!

    Nawet nie wiesz jak bardzo gdybys musiał wydłubac 40 uzywanych
    dziesiatek z takiej szczeliny ;)
    Polecam małe szczypce i solidny punkt podparcia ;)
    Zdrófka

    Ra-Ash

  • 13. Data: 2002-08-27 14:34:35
    Od: m...@p...onet.pl

    To jest wada Euronetu! Czy jak będziemy w UE to ten bankomat będzie wypłacał
    tylko wielokrotności 50 EUR?

  • 14. Data: 2002-08-27 18:55:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 27 Aug 2002 09:48:12 +0200), "Artur M.
    Kaminski" <a...@i...net.pl.bezspamu> był(a) napisał(a):

    >prędzej zabraknie większych nominałów, parę razy wypłacałem w tym durnym
    >banku i dostałem pareset złotych w 10-złotówkach. I tylko raz była kartka że
    >innych nominałów zakrakło.

    A czego się spodziewasz? To nie czasy komuny, że zabraknie czegoś i
    się wiesza kartki. To musiała być barszo nietypowa sytuacja.
    Normalne zabraknięcie nie skutkuje kartką a doładowaniem. Zaś nie bank
    winny, że ludzie dużo korzystają z bankomatu i zdarza się, że są
    braki.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2002-08-28 13:23:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> writes:

    > Normalne zabraknięcie nie skutkuje kartką a doładowaniem. Zaś nie bank
    > winny, że ludzie dużo korzystają z bankomatu i zdarza się, że są
    > braki.

    Oczywiscie ze to bank winny. Niech czesciej napelnia.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 16. Data: 2002-08-29 11:12:20
    Od: Krzysztof Miodek <k...@p...com.pl>

    On 27 Aug 2002 16:34:35 +0200, m...@p...onet.pl wrote:
    > To jest wada Euronetu! Czy jak będziemy w UE to ten bankomat będzie wypłacał
    > tylko wielokrotności 50 EUR?

    Prawdopodobnie 10/20 EUR.

    Tak jak w USA. Tam bankomaty mają tylko te dwa nominały.

    Krzysztof Miodek, administrator firmy Pactor

    k...@p...com.pl
    http://www.pactor.com.pl

  • 17. Data: 2002-08-30 06:52:01
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (28 Aug 2002 15:23:30 +0200), Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> był(a) napisał(a):

    >Oczywiscie ze to bank winny. Niech czesciej napelnia.

    No i napełnia. Sam miałem właśnie taki problem. Facet przede mną
    wybrał, ja podchodzę, a tu się zaświeciło ,,niecyznny''. Idę do pani,
    a ona zaproponowała mi wybranie w kasie, bo załadowanie trochę
    potrwa...

    Bankomatu nie ładuje się wirtualnie, ale fizycznie. Ona musi pewnie
    pobrać kasę, odpowiednio to zaksięgować i załadować. Ale po jakimś
    czasie znów działał...

    Nie rozumiem Waszych problemów, bo mi się tylko raz właśnie tak
    zadarzyło od bodajże 4 czy 5 lat używania Pekaosa...

    Zresztą bardzo się cieszę, że przytrzymany debetem nie zamknąłem tego
    konta. Tendencja obniżania jakości usług banków internetowych sprawia,
    że znów Pekao ze swoją ofertą staje się atrakcyjniejszy.

  • 18. Data: 2002-08-30 10:30:54
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Krzysztof Miodek <k...@p...com.pl> wystukal(a) :

    > Prawdopodobnie 10/20 EUR.
    >
    > Tak jak w USA. Tam bankomaty mają tylko te dwa nominały.

    O rany! To USA jest w UE???
    Chyba cos przespalem...
    ;-)

    --